Gå til innhold

Reima tec, trenger litt hjelp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en som bruker 74 i body pga lang rygg, men 68 i vanlige klær. tenker å kjøpe den uforede dressen slik at jeg kan brukke den i hele vinter og til våren, bør jeg kjøpe stl 80? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min brukte storlek 80 sist sommer og vi kjøpte reimatec høstdress i storlek 86 til han. Den har han brukt hele høst/vinter og vår. Gutten vår er også lang i ryggen:)

Reimatec er store i storleken men jeg tror jeg hadde kjøpt storlek 80 likevel.

Skrevet

Str 80 passer til en vanlig stor 1-halvannet åring omtrent.Reimatec er ganske romslig i størrelsen.Jeg har en høstdress str 80 til min på 14 måneder, og han bruker str 80-86 i andre klær, og dressen passer kjempefint nå, og han har litt igjen å vokse før den blir liten.Jeg synes ikke det er noe godt med alt for stor dress når de er så små..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...