Stary Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jeg har bestilt en time om en ukes tid. Det skal være fem behandlinger tilsammen. Er det noen av dere som har litt erfaring?
goldie Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg har selv mottatt Tanke felt terapi, men desverre hjalp det ikke på meg:-(. Jeg var i en ganske desperat periode, prøvde alt som kunne prøves:-) Men erfaringen min er at hvis en har ganske dyptgående problemer som har satt sin grobunn fra mange mange år tilbake, så er det mer som skal til fr at en skal bli frisk. Nå snakker jeg selvsagt for meg selv. Men tenker litt på at det kanskje er sant setningen at "hvis en tror hardt på noe, så hjelper det".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå