Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Vi har en som bruker 74 i body pga lang rygg, men 68 i vanlige klær. tenker å kjøpe den uforede dressen slik at jeg kan brukke den i hele vinter og til våren, bør jeg kjøpe stl 80? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hvor lang er babyen da? Jeg tror jeg ville gått for strl.80. De vokser jo så fort disse småtrollene. Vi har en liten gutt som var 73cm ca da vi kjøpte denne Reimadressen (i strl 80), og den var ikke altfor stor da. Håper bare den holder en stund! Kjempegod dress!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 ja da hadde jeg valgt str 80 . Synst Reima er noen veldig dyre dresser jeg, så jeg er på jakt etter en annen sort, og kjøper heller Reima når vi starter i barnehage, eller får behovet for det vanntette og vindtette når minsten skal ut av vognen og leke i sanden.
En liten mamma Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Reflex-dressene er bortimot like gode som reima sine, og koster under halve prisen!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Tror ikke jeg ville valgt å kjøpe reima sine dresser når de er så små. Er vel begrenset hvor mye de er oppe av vognen? Hadde heller kjøpt en annen type da og ventet til de begynte å gå med sånn dress:) Jeg hadde reima dress til min eldste gutt og ja,de er fine,men upraktisk på så små Min erfaring da:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Kjøp noe annet enn Reima når barna er så små. Da har de overhodet ikke brukt for så dyre dresser. Når de blie eldre 11/2-2 år og oppover er Reima klart best. Når barna når førskolealder kjøp Reima tec+, knallgod dress. Erfaren mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå