snupp & mamma Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 jenta mi er skikkelig vanskelig for tiden. hun ska ikkje spise, bare kaster seg bakover og snur seg.. får i henne til slutt da, men det er litt av en kanp. hun har tidligere slukt maten, og skal hvertfall ikke kle av/på seg.. det er helt forferdelig. skal ikke leke på golvet bare krabbe rundt og rive ned ting..hehe.. søt og da når hu labber rundt på alle 4 og sikter seg inn et mål
Babyfacepsycho Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Trass alder sa du? Det er vel bare fornavnet? He he. Vesle tulla her er akkuratt lik om dagen. Hun er 7.5 mnd. =)
lenej :o) Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 joda, mini var et makkverk å få å spise, veldig mye gris. han sitt jo enda i vippestolen sin å sois, for han kan ikke sitte enda.. glede meg å få han med bordet en gang. åsså plages eg å få han å sove..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Kan det være tenner?
tre små... Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 vent til ho er 2 da vet du svaret... hehe... joda de kan nok være litt "vrange" i den alderen.. men trassalder.. tro meg det er det nok ikke.. hihi..
snupp & mamma Skrevet 1. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2007 hehe, jeg mente ikke at dette var trassalderen da, bare et uttrykk jeg brukte:) kan være tenner ja, hun har ikke fått noen enda, men legger seg jo fint da.. hpåper hun snart går tilbake til sitt ganle jeg og blir et matvrak igjen.. hehe:)
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Er nok en periode, men du kan nok ikke kalle det trassalder. Det vil du innse når barnet er i 2 - 3 årsalderen - he he =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå