Honningmelon Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har hørt BeSfae Izi Kid tar mye plass?! Hva med Acta Graco Cosmic?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Akta tar også stor plass.. Vi har volvo v40, og må ha pass.setet helt fremme, så foran der er det trangt..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Vi har izi kid og synes ikke den tar så stor plass vi.. Har den i midten bak og har god plass både foran og på begge sider ved henne. Men større enn forovervent er den jo.
Honningmelon Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Vi må ha det på sida, for vi har et sete til i bilen. Er redd sambo ikke får plass i forsetet... jeg må kjøre. Er det et sete som tar mindre plass enn de andre da?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Vi har en bil som er realtivt romslig i baksetet, men min sambo på 190 cm hadde problemer med å sitte i forsetet når jeg kjørte og jr satt i izi kid setet. Men er det et alternativ å sette bilstolen bak deg da ? Om du trenger mindre plass da ?
Honningmelon Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Hmmm... jeg vet ikke. Bilen vår er ikke spesielt romslig i baksetet. Så det spørs vel om jeg får plass selv. Er Britax Toway Elite setet litt mindre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå