Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Jommen går det fort her i gården gitt, ser i dag morges at det er ei tann til på vei nede :-) Må si at det har gått utrolig bra, har ikke merket så mye til dem utenom litt mer uroligheter på nattestid samt delvis matnekt. Men ellers har hun vært seg selv hele veien synes jeg...håper det fortsetter slik med resten av tennene :-)
Millapril Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Wow, må si det går fort når det først setter igang! Gratulerer med tann nr. 2. Og så bra at hun ikke har hatt så store plager med det! Kan tenke meg hun ser skikkelig søt ut med 2 tenner!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Nææh! Ååååh så moro! Kjenner jeg blir litt rørt her hehe. Så stor den lille jenta har blitt :-) Mamma er passe stolt i dag tipper jeg. Gratulerer så mye.
Tussi og Maja Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Her går det unna:-) Så bra at det går såpass smertefritt da!
smurfen :o) Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Ja nå popper de opp på rekke å rad ) må bare passe på bitingen. Jeg ble bitt i dag, Det gjorde veldig vondt!!! JEg hylte og adrian skvatt og så to sekunder litt overrasket ut før han smilte lurt. Den lille rakkeren ) skal nok få vennet han av med det.
Bellen^2 Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Her går det unna gitt! Utrolig deilig at hun ikke er mer plaget da, får håpe det fortsetter slik:) Grattis med to små tannebisser!
Solstråle72 Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Ja, det må jeg si, her går det unna! Gratulerer så mye! Så kjempefint hun ikke er noe plaget av det. Ingenting som er bedre enn det :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Hei og gratulerer så masse. Kan du sende tannfeen hit også. Her har hun holdt på med disse tennene i snart 2 1/2 måned og de kommer enda ikke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå