Gå til innhold

Vil dere anbefale å kjøpe bleiebøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere som har det fornøyd med den eller er det bortkastede penger? Alternativet blir å bruke en vanlig bøtte og hundeposer/matposer til bleiene. Bøtten skal ikke stå på badet, vi skal stelle babyen i rommet ved siden av. Så slipper å tenke på varmekabler og lukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,bortkasta penger...dyre refiller er det og...vi bruker en vanlig bøtte og blanke fruktposer fra butikken...gjør samma nytta,om ikke bedre:o) posene blir helt tette når en knyter de igjen med blåknute..mye bedre enn bleiebøtta som lukta av bæsj og vanilje når man skulle tømme den..slipper at bleiene blir liggende i bøtta på ukesvis og,da en vanlig bøtte må tømmes oftere:o)

Skrevet

Enig. Bruk pengene på noe annet.

Skrevet

Jeg syntes bleiebøtta var helt super sist og kommer til å bruke en nå også. Synes det lukter fra vanlige søppelbøtter uansett om man pakker bleiene inn og tømmer OFTE. Dessuten lettvint og enkelt å slippe å pakke inn rennende bæsjebleier i poser, bare å hive dem i bleiebøtta, snurre og lukke. Jeg pleide å sette en vanlig bære ned i bøtta først, da er det veldig enkelt å kvitte seg med hele "pølsa" av brukte bleier når bøtta er full.

JEG anbefaler den, men det er vel smak og behag. NØDVENDIG er det kanskje ikke, men praktisk og behagelig, er min erfaring.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Her bruker vi vanlig bøtte med lokk...og en vanlig handlepose som vi knyter igjen og kaster når den er full. Ikke noe annet. Aldri hatt problemer med lukt så lenge posen ikke er så full at lokket ikke lukker seg ordentlig, og da sier det seg selv at det er på tide å kaste posen.

Skrevet

Hatt bleiebøtte til begge mine tidligere, og skal bruke igjen til denne... Den lukter godt, og dreper all bakterie vekst. Heilt genial spør du meg! Koser ikkje så mykje, husk å pakke bleia godt sammen før du kaster den i bøtta, da tar den mindre plass, og bruker mindre film...

Skrevet

Hva er det som gjør at bleiebøtta lukter godt? Var det det du mente eller mente du at det ikke luktet noe fra den? Har kjøpt sangenic siden den hadde blitt anbefalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...