HufseTufsa:) Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 gleder meg ikke:( har det så bra her i blokka. men etter overtagelsen skal jeg ut å kjøpe maling til stuen... å når alle de nye møblene er kommet i hus håper jeg jeg kan bli glad i vårt nye hjem
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 dere er heldige som i det hele tatt har deres eget hjem. Vi kommer aldri til å få huslån og det er ganske sårbart for meg ihvertfall . Tanken på å ha eget hjem er virkelig den store drømmen men det skjer nok aldri :/ Det tar nok tid men du blir nok glad i deres nye hjem
HufseTufsa:) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 huff ja du sier noe, jeg burde vel egentlig bare holde k.... og sette pris på det vi har:(
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Men jeg er glad for deres vegne altså ikke misforstå! hihi bare vent,du kommer til å stortrives etterhvert
HufseTufsa:) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 ja gud var ikke sån jeg mente altså tusen takk for det
PrinsesseVogA Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Gratulerer med nytt hjem!! Vi skal også flytte, men det blir ikke før okt/nov. Bør nok vente til da i.o.m at jeg ikke vil sove på betong gulv, og åpne vegger!! Men Nemi-fikk litt vondt av deg..Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor sier du _aldri_? Kan ikke f.eks økonomi forandre seg?
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 ser nå at du ikke har profil.. synd... vil ikke legge det ut her.. Eneste er vel håpet om å vinne i lotto!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå