Gå til innhold

IKM idag, 1.september??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet? Har ennå ikke fått TR, men kjennes egentlig ut som om den er på vei. Har ikke testet idag, men testet igår og da var det absolutt ingen antydning til strek. Så jeg er temmelig sikker på at det ikke blir noen positiv test...

Dersom TR ikke dukker opp til imorra, så skal jeg teste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm på den 3 og ingen antydning på at mensen skal være her igjen, jeg er kjempe trøtt og sliten om dagen, men våger ikke tro det er noe annet de vanlige mensen symptomene.

Men lykke til baby?jatakk

Skrevet

jeg har IKM i dag, eller i mårra..er ikke helt sikker. har ikke fått noe TR i dag i værtfall. men har skikkelig mens smerter. har vært kvalm i seks dager nå. og det murrer og stikker i magen hele tiden.. håper selvfølgelig på et positiv svar på testen som jeg skal ta på mandag.

Skrevet

Har også IKM i dag, testen var blendahvit i dag tidlig :(

Men TR har enda ikke dukket opp og livmortappen var høyt oppe og kjentes litt lukket... :/

Håper og håper....

Skrevet

har også ikm idag. ingen tr, men negativ test igår... men håper fortsatt:-)

Skrevet

jeg har også ikm i dag, tok en test, viste bare en skyggestrek...kan jeg være gravid?????

Skrevet

Hei Inger 75 =)Høres jo spennende ut da! Men er som deg, tør ikke håpe på for mye!

Føles ikke lenger som om jeg skal få mensen...magen er bare rar, ikke sånn som jeg pleier å ha det før mensen. Men vi prøvde jo faktisk å unngå sex rundt EL denne mnd, så det er vel noe av grunnen til at jeg heller ikke tror jeg er gravid.

Men er vel bare å vente! Håper bare jeg får mensen, eller en positiv test snart...

LYKKE TIL alle sammen! Blir spennende å høre fra dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...