2barnsmamma*i januar Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Samboern min har vært borte på jobb-seminar noen dager. Jeg vært hjemme alene med barn, sittet inne hver kveld. Greit nok, formen er ikke helt på topp uansett. Men i natt drømte jeg at han hadde funnet en annen, utolig ubehagelig drøm.. Og i morges ringer han, det var avslutningsfest på seminaret i går og han hadde danset/pratet/flørtet med en singel jente på 25 år (jeg er 35 og han er 38). Han og jeg har danset sammen 1 gang siden vi ble sammen for han liker nemlig ikke å danse!! Jeg ble faktisk litt sur. Kanskje jeg bare overreagerer fordi jeg er gravid og ikke føler meg spesielt attraktiv for tiden (lagt på med 12 kg i uke 23). Hjalp jo ikke akkurat med den drømmen heller... Er jeg helt urimelig som ikke synes det var så gøy å høre det eller??
junea Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 nei du er ikke urimelig av den grunn! Skjønner godt at dette ikke var noe gøy! Du får snakke med han når han kommer hjem, det ville jeg ha gjort! Lykke til
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Får tårer i øynene av å lese dette. Da jeg var gravid med snulla så festa nemlig barnefar masse (da var vi fremdeles sammen), og en gang så var han på en fest med nesten bare jenter. Og da hadde han dansa med dem. Greit nok det, MEN det har seg at han også er av den typen hater å danse (han beveger seg ikke engang på konserter), og har aldri dansa med meg. Vi var sammen i nesten 2 år, men han ville aldri danse!:-( Så stor klem til deg!
Babyluren Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Forstår at det ikke var så gøy å høre. Menn er nå ikke alltid så vare for hva kvinner vil høre, så dette var sikkert bare en måte for ham å fortelle deg at han hadde hatt det gøy. Ikke mer enn det. Snakk med ham når han kommer hjem, si at du syns det var vanskelig å høre, så vil han sikkert forstå at det kanskje ikke var det mest taktiske å si. Hadde han gått lenger hadde han nok ikke sagt et ord om det, så prøv å ikke bekymre deg.
2barnsmamma*i januar Skrevet 1. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg tror heller ikke han har vært utro, for da hadde han nok ikke fortalt meg om det, og han ringte meg i åtte-tiden i morges. Men det hører med til historien at vi krangla SKIKKELIG før han dro... Dessuten, når jeg sa til han at jeg ikke likte det, fikk jeg bare høre: Herregud, slapp av a..! Ikke et pent ord om meg nei. Tror forøvrig ikke at han hadde fortalt denne jenta at han skal bli far igjen. Godt å få lira dette av meg!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 huff... ikke noe kjekt for deg i det hele tatt men vet du hva jeg har sagt til min sambo? når han skal ut med kompisser så må han lære å "sile" litt.. jeg sier ikke at han skal lyge for meg men om han har drukket seg veldig full eller vært på narchpiel hos eks andre jenter (skjer ikke men du vet aldri) eller danset med en jente eller noe så har jeg sagt han ikke behøver å si det dersom han ikke har noe han har dårlig samvittighet for. Grunnen for at han må sile ting til meg i forhold til kompisser er at d er ofte jeg som "lager sak" av det fordi jeg ser for meg d aller værste og så er d kanskje ikke så gale som jeg tror... skjønner veldig godt du blir lei deg, for det er ikke akkurat herli å sitte hjemme og "ruge" på hans barn og ese ut mens han er ute å koser seg på vift me jobben... syntes mannfolk ofte glemmer hvilken jobb vi enkli gjør i løpet av disse månedene jeg... skulle tro de tror vi liker så godt å være gravide at vi kunne vært d hele tiden. Håper d ordner seg for dere og gi han beskjed. Det fortjener han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå