Gå til innhold

I dag skal e faktisk begynne på julegavene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at i år skal jeg være litt lur... Alltid masse stress i desember med alle julegavene som må kjøpes, og ikke minst dyrt... Så i dag skal jeg benytte meg av salget rundt forbi... Sparer de gøye julegavene selvfølgelig, de til Julie og mannen min og sånn. De skal kjøpes når desember er her, og julegatene er tent. Gleder meg til jul allerede. Noen andre her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har allerede kjøpt et par julegaver =)

Skrevet

Kjøpte 3 på sommerferie jeg :-)

Liker å kjøpe ting når jeg kommer over det, hvis jeg tenker at det er en perfekt gave til en eller annen :-)

Skrevet

Jeg har også begynt å glede meg masse til jul..!!Her jeg bor, måtte jeg skrape bil før jeg dro på jobb i dag..!!brr....:))

Har faktisk bestilt meg hotell weekend til en annen "storby" her i landet i midten av november, for julegave shopping og ikea tur:)

Men klarer du virkelig og bestemme deg for hva du skal handle i gaver allerede? Det er så koselig med julepynt og juletre!!!:))

Skrevet

Så godt at det er flere her inne som gjør det sånn:-) Håper jeg kommer over noen fine kupp!! :-)

Skrevet

Vi bruker også å gjøre oss ferdig i oktober, tar en trondheims tur og handler inn gaver, spesielt til alle barna

Skrevet

kan den "storbyen" være midt i landet eller, Princess?

Skrevet

Handlet 7 gaver til hver av ungenes julekalender i gaar, me selve julegavene skal vente en mnd til.

Da er det ramadansalg her og jeg haaper aa faa gjort noen gode kjoep :)

Skrevet

Sånn ca midt i landet ja..hehe..Trondheim;)

Skrevet

antok det ja.. Trondheim er nå best da :-) thihi

Skrevet

PrincessV Ja jeg klarer faktisk det. Vet liksom hva de fleste ønsker seg, og så er det nokså mange små barn som jeg skal kjøpe til og da er leker alltid en slager. Men venter alltid med å pakke inn julegavene til desember. Da setter jeg på julemusikk, tenner masse stearinlys, og koser meg med et godt glass rødvin men jeg pakker inn alle gavene. Vi flyttet inn i nytt hus i juni i år, så for første gang skal vi feire jul hjemme. Gleder meg utrolig masse. Du får sikkert en kjempe deilig tur i november. Forresten så elsker jeg også ikea...Har det ikke her jeg bor, så blir ofte en tur til oslo eller stavanger foe å besøke familie og shoppe masse på IKEA...

Skrevet

Nåja-absolutt en grei by og besøke, med både ikea og pirbadet, men det er jo engang sånn at det beste er å bo i norges flotteste by!!;))

Skrevet

Har kjøpt litt sånn småtteri, men har laget meg en oversikt og ett idekart over hvem jeg skal kjøpe til og hva :) Men her skal mesteparten sendes nordover og da må det være klart i November ihvertfall, for å være sikker på at det ikke blir sittende fast i juleposten.

Skrevet

Har begynt så smått jeg og. Blir jo så sinnssykt dyrt om alt skal taes i november/desember. Så i år tenkte jeg at jeg for første gang skulle ligge litt i forkant. Så det spørs om det ikke blir noen fler når lønna kommer.

Skrevet

Så flinke dere er... Gleder meg til å begynne i dag. Må bare vente til snuppa er ferdig med formiddagsluren sin, så bærer det til byen:-)

Skrevet

Har kjøpt 1 julegave, ja. Men det var egentlig ikke planlagt at det skulle være en julegave. Var bare noen stilige lysestaker jeg fant på salg. Og jeg trenger de ikke selv, så da blir det gave.

Skrevet

Har allerede begynt jeg. Snart ferdig med kalendergavene til begge barna også. Julegaver har jeg kjøpt til pappa (muligens bursdagsgave, han har bursdag i november), kjøpt julegave til svigermor og min farmor m/samboer.

Skrevet

har så mange venninner med babyer, så bestilte adidas jogge drakter til alle de små, 200 kr.. så har jo begynt jeg og da..

hehe..men tar vel resten i desember:P

Skrevet

Begynte smått med julegaver i juli hi hi,så da er jeg ferdig med julepresang til broren min og søskenbarnet mitt.Det er mange som skal kjøpes presang til ,så da er det bare til å kjøpe når en kommer over noe.

Skrevet

Har kjöpt /laget julegaver siden i våres jeg da ........ Jeg kjöper når jeg finner på salget :o)

Skrevet

begynner hvert år i februar. har nesten 50 gaver å gi, og jeg lager alle sammen selv.

iår:

hjemmesydde godteskåler i striesekk og jule-stoff inni som for, med godteri inni. og te-te-skjeer. (te-skjeer, med sydde te-poser i lin, som er te oppi, å knyttet rundt skjeen. så er det bare å putte skjeen med ferdig te inni, oppi koppen å røre rundt :)

så syr eg dukkeposer til alle jente-barna, og fleece-luer og votter til små-guttene.

broderte dørskilt til de større barna, og hjemmesydde duker, puter og sånne kjøkkensett. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...