Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 snuppa her er jo overhodet ikke intressert i å se på TV , henger omtrent rundt halsen på meg HELE tiden. slitsomt.. lurer på åssen det blir når babyen kommer.. hmm
PrinsesseVogA Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Snuppa på 21 mnd ser heller ikke tv i det hele tatt. Har faktisk prøvd og kjøpe filmer; ole brumm, teletubbies osv, men ho ser i hele 15 sekund så er det nok:) Men ingen kan iallefall si at jeg bruker tven til "barnevakt"!
Bruble Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 LilleVille på 2 år elsker å se på Playhouse Disney. Er veldig greit å kunne sette på den når hun er trøtt og grinete, for da glemmer hun å klage:p
tre små... Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 min elsker å se på film.. men må begrense det.. stort sett blir det kun barnetv i løpet av en dag.. så film i ny og ne hvis det passer sånn... hadde det vært opptil ho tror jeg ho ville sett film nesten hele dagen... hehe...
*Rutletutt* Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Tobias på 2,5 år er en skikkelig tv-slave, he he....ser endel på Playhose Disney, bla når han spiser frokost. Er ellers glad i Sabeltann og Løvenes Konge. Etter en lang dag i bhg tror jeg han syns det er godt å slappe litt av med tv - akkurat som vi voksne syns det er kjekt etter en lang dag på jobb:o) Eller...slappe av er vel å ta godt i...for han turner rundt og hopper og styrer på når han ser på;o)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 min lille ser ikke på tv i det hele tatt,har kjøpt ett par barnefilmer,men hun vill heller være i aktivitet:p har ikke ro til å sitte så lenge i ro:p men hadde vært godt av å til hvis hun er skikkelig sur å grinete
Gjest Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Jenta mi på 2 år og 2 mnd ser heller ikke noe på tv. Hun har rett og slett ikke fått interessen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå