Gå til innhold

barnehage i Halden, erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring fra en eller flere barnehager i Halden eller hørt positivt eller negativt om noen???

skal søke jenta mi i barnehage etterhver men aner ikke hvilke som jeg skal satse på... beliggenhet spiller liten rolle. vil ha en god barnehage:)

veldig glad for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor eller skal du flytte til Halden? Det er ganske mange barnehager her, så det er jo kanskje lurt og velge en som er i nærheten av deg. Jeg vet om mange bra barnehager, lille her har begynt nå for noen uker siden,og vi er superfornøyde:))

Skrevet

hei. ja vi bor her. ganske sentralt. de som vi vurderer er:

klengstua

menighetspleien

trolltangen

glenne

alfheim

(berger)

skogkanten

yndlyngen

(tryggheim)

hørt noe om noen av disse?

Skrevet

Meninghetspleien er den på Damhaugen? Kristen? Har hørt det er veldig bra der, og at den kristne tro omtrent bare kommer frem i høytider, men det spørs hva man synes om det da. Alfheim har jeg bare hørt positivt om, synd den ulykka som skjedde med dem bare:( Skogkanten, er det den som ble stengt? Mulig jeg blander litt. Mange barnehager har også hjemmesider, gå inn på Yndlingen har jeg også hørt mye bra om, men jeg har egentlig hørt mest om de som ligger litt utenfor sentrum. Som feks Åkerholmen og Harekas skal være kjempe gode barnehager! Du kan jo også beøke de da, før du evt søker på en bestemt plass. Man får et ganske greit inntrykk bare av det..

Her er oversikten over private barnehager

http://www.halden.kommune.no/index.asp?SideID=898

og her er over kommunale

http://www.halden.kommune.no/index.asp?SideID=868

Skrevet

takk for at du tar deg tid til å svare:)

ja det er den på damhaugen- er kristen selv så gjør ikke noe om den er det. men kan godt velge en som ikke er det;)

synd med ulykka ja, men det var vell kommunen sin skyld og ikke personale om jeg har forstått rett?

hvor langt er det til åkerholmen og harekas fra byen/sentrum, vet du det? tar jeg feil om jeg tror det ikke er langt fra hov? skal kanskje prøve å få en tomt ved det nye feltet som kommer.. men det blir jo etterhvert.. men da er kanskje den på harekas ikke så gal?

virker som det er fullt og lang venteliste overalt forresten...:(

Skrevet

Bare koselig det=)

Ulykka var helt klart kommunen sin feil ja, de ansatte ved barnehagen fikk skryt for hvordan de taklet situasjonen.. Åkerholmen ligger ved Gimle, hvis du vet hvor det er? Er ikke så langt fra sentrum,men om du feks skal ta buss så bruker du nok brått litt tid.

Harekas ligger ved festningen, ikke så langt unna. Hvis du kommer fra sentrum og kjører forbi festningen, så går det en vei inn til venstre ved kiwibutikken, rett oppi veien der ligger den. Der har søsteren til samboeren min jobbet, og ho sier det er helt supert der. Så den blir ihvertfall nærmere hov enn åkerholmen. Barnehagen lille her går i har tatt inn et par barn ekstra, og måtte få inn en ny ansatt, så virker som om det er litt fullt noen steder ja:( Kjedelig at det skal være så vanskelig.

Jeg må gå nå,men hvis du lurer på noe mer så kan du bare sende meg melding her inne:)) Er du nyinnflyttet forresten?:)

Ha en fin dag.

Skrevet

:)

ja det var harekas jeg tenkte på.. åkerholmen viste jeg ikke noe om...:) men det er jo ikke så langt da nei.. får høre med dem også da..;) hadde håpet på en jeg kunne gå til men kan jo bare ta bilen også:) ønsker bare 2 dager i uka så er en liten mulighet for at det kan bli noe etterhvert.. tror det er vanskeligere om man trenger full plass. jeg kan ikke akkurat velge og vrake når det er så fullt men vil jo ha en som er bra (tror det er mange bra da).. eneste jeg har hørt litt negativt om er den som heter solbakke parken...

jeg er født og oppvokst i Halden:)

takker igjen for svar:)

Skrevet

Hihi, har gått på menighetspleien barnehage, for snart 30 år siden!

Skrevet

hehe...;)

bor du i halden nå da?

Skrevet

Hei! Ser det er skrevet mye om Menighetspleien :) det er en super barnehage! Har jobbet der en stund. Velger å tro at jeg vet en del om barnehager i halden ettersom jeg selv har barn i barnehage og jobber i barnehage :) Blitt mange bra å velge mellom synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...