Gå til innhold

Tid for innleggelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har jeg hatt stikking og kramper i snart 10 dager siden EL. For et par-tre dager siden kom det 2 dråper lyserosa blod, noe som aldri skjer med meg så mange dager før mensen. Jeg har også svie nedentil når jeg skal tisse, men jeg begynner å lure på om dette bare er en tilfeldig urinveisinfeksjon, for nå har jeg testet negativt igjen 3 dager før IKM. MEN! På den andre siden... Jeg er ikke sikker på om jeg har 29 eller 30 dagers syklus.. Det kan bety at jeg er 4 dager før IKM nå dersom syklusen er lengre enn først antatt. Uansett: Jeg blir SPRØ av å ikke vite. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet. Kan ikke drikke alkohol med venninner i kveld, kan ikke røyke, tør ikke trene hardt, har ingen konsentrasjon til å studere, men tilbringer med andre ord tiden i en slags meningsløs, selvsentrert, symptomfiksert parallell til virkeligheten. DRITT. Gi meg mensen eller en positiv test.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, velkommen i klubben... Er 3 dager siden EL her i gården, og symptomjakten er dermed i gang. Og skal jeg drikke i 30-årslag i kveld, mon tro? Hm? Lure, lure? Pleier å ha 9 dager mellom EL og IKM, så hva om egget fester seg omtrent nå? Dette er til å bli sprø av...

Skrevet

Ja... Virkelig... Jeg aner ikke om jeg er "tidlig eller sen tester", om jeg har 29 eller 30 dagers syklus, og om jeg derfor er 3 eller 4 dager IKM nå, og om det bare er en livlig fantasi som produserer alt jeg går og kjenner på... Dette er rett og slett selvplaging. Jeg får faktisk ikke noe endelig svar før på tirsdag eller onsdag, enten ved at mensen kommer, eller ved at jeg da tester positivt. Klarer jeg allikevel å legge tankene fra meg? NEI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...