PrinsesseVogA Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Har vært på jobb siden kl 07, og fremdeles veeldig lite å gjøre. Hva skal dere gjøre i dag. og hva skal dere handle til lørdags kvelds kos?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Skal straks fikse litt frokost til meg og junior.. Så skal vi vekke pappan før vi kjører avgårde for trilletur mens pappan skal male hus =) I kveld skal vi ha nachos-form, mulig se en film (var på dvd-skred igår), kose oss med sjokolade, brus og chips =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Her har jeg og lillegutt sveipa over gulvene og laget fruktfat:o) Vi skal snart ut på litt shopping...¨Må handle litt høstklær. Så skal vi kanskje en tur på Lekeland.. Når vi kommer hjem skal jeg bake en kake tenkte jeg og lage Lasagnette til kvelds.. Når lillemann er i seng skal jeg på jentekveld og kose meg med viiiin:o)))
Sluffsa Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Skal å handle høst/vinterklær til alle ungene, Å i kveld skal jeg til mamma og spise taco.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg og junior skal inn til Trondheim, møte ei venninne og hennes datter. Kanskje en tur på lekeland. Vi skal iallfall se homoparaden som er i Trondheim idag kl 12.. Min aller beste venn skal være med å gå..
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Når jeg har våknet litt mere. Så skal vi ut å gå en lang tur i skogen. Hjem å spise lunsj med ei vennine. Etter på tror jeg vi går bort i barnehagen som ligger her å så kan guttungen leke der mens jeg og vennina mi får skravlet litt I kveld skal jeg bare slappe av og kose meg når guttungen har sovnet. Og har ikke helt bestemt hva det blir til middag, men kanskje pizza ol.
mamma til en prinsesse Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 I dag skal jeg gjøre klart til Mariell blir 1 år i morgen. Har leid lokale her i borettslaget for det kommer ca 30 stykker. Skal bake kaker, boller og gele. Må også rydde og vaske leiligheten for noen av de som kommer har ikke sett hvor vi bor, og vil ta en titt. Altså en rydde og ordne dag!
mayaya Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Tannlege kl 10, frisør etterpå om jeg får time :-)
RundLurt? Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Skal på ikea en tur, uten unger, lage tacopizza i kveld og kanssje se en film?
Fraggelhysa! Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Jeg og lillefraggel skal kjøre ut til hytta til svigers. Der venter lutefisk!! Mmm. Mannen skal i utdrikkingslag, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå