Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Tulla er 4 mnd nå. og i 4 uker har hun sutret dag inn og dag ut!!! Er utrolig slitsomt, spesielt når man har ei på 3 år også. Vet ikke hvorfor hun sutrer jeg. Har kjøpr dentinox i tillfelle det er tenner. har ikke hjulpet noe særlig. Hun får litt grøt innimellom. og litt mme innimellom (pga jeg tenkte om hun kanskje ikke blir ordentlig mett av mm..) hjelper ikke det heller. Hun sover nesten ikke lenger heller! en halvtime nå og da... ikke lenger enn det. hun er trøtt, men våkner... på natten ammer jeg, men hun er veldig urolig! ligger å sparker osv. Bæsjen er løs, og hun promper ikke. virker ikke som om hun har vondt i magen heller. hun har også våte bleier. Kan et være at hun ikke tåler mme vi bruker? (bruker hipp) Hvordan skal jeg få henne til å sove lenger da..? en kveld her slet jeg henne ut for å få henne til å sovne for natta , men nei. KUN en halvtime. Hun fikk først grøt, så et bad, så mme og hun var trøtt så jeg la henne. hva er det som feiler henne???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå