Gå til innhold

Jeg tror det spøker her!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skulle sette på vannkokeren i dag tidlig var den glohet! Akkurat som om noen akkurat hadde kokt opp vann. Den var helt tørr og ingen i huset har brukt den... Iiiiik!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke samboeren din som har vært oppe på natta å tatt en kopp kaffe/te?

Skrevet

Har du merket noe annet da? som kan tyde på at dere ikke er alene? Her vi bor er det to stykker som går igjen, en mann og ei dame. Var skikkelig ekkelt til å begynne med, for da ville ikke han mannen ha oss her, men nå går det veldig greit. Hu dama passer bare på oss g er snill, feks når jeg står i dusjen og vesla våkner g begynner å gråte, så kan jeg "se" at dama går forbi badedøra og inn på rommet vårt, og så slutter vesla å gråte. Da ligger hu å ler og babler isteden. Men det er mye du kan merke det på, feks bikkjer og katter, reagerer de og oppfører seg litt rart? Bikkja vår legger seg ved stolen min når han mannen er i stua, da ligger hu og nærmest følger han med blikket, samtidig som hu knurrer.

Skrevet

Elektriske apparater kan leve sitt eget liv, det er derfor kaffetrakter og vannkoker skal plugges ut før man går fra dem :-)

Skrevet

Gunnelisa.. Du er tøff hvis du tør å bo i ett hus hvor det spøker.. Hadde aldri turt det.. Kan du se dem godt, eller hvordan merker du at de er der?=O)

Skrevet

Har vel på en rar måte blitt vant til de trur jeg. Hu dama ser jeg som en skygge som glir over gulvet, men han mannen bare kjenner jeg er der. Får kjempefrysninger fra hælene og helt ut i hårspissene og tårene står i øya på meg når han er veldig nærme meg, kjempeekkelt egentlig. Men det føles litt ut som om han syns det er gøy, at han går så nærme bare fordi han vet at jeg reagerer sånn og skal erte meg. Han holder seg unna når bikkja er inne, for da tar hu som skrivi før plass ved stolen min,følger han med blikket og knurrer. Skal passe på hu da :)

Skrevet

Hadde ikke fått sove om nettene jeg, hadde vært redd for at de plutselig kom inn på rommet eller gjorde noe vondt.. Klarer de å flytte på noen av tingene du har i huset?

Skrevet

De flytter ikke på store ting, men jeg har opplevd flere ganger at sånne småting som jeg har leita meg halvt ihjel etter, som feks smykker,nøkler,brev og annet småpjus plutselig har ligget på nattbordet mitt når jeg har våkna om morran, og da har jeg som sagt leita meg halvt ihjel etter det på forhånd. Syns det er kjempegreit egentlig jeg, så nå hender det at jeg faktisk spør om de kan hjelpe meg å finne det. Og da forteller de meg hvor jeg skal lete,eller de legger det som sagt på nattbordet mitt om natta når jeg sover.

Skrevet

Du er tøff du!! Jeg hadde som sagt aldri turt å bo der..=o)

Skrevet

Tøff er jeg ikke, men det kommer jo helt an på om de som går igjen er gode eller onde oxo. Hadde de som er her vært onde, dvs gjort all mulig dritt som å ødelegge ting, kaste kniver og sånt, så hadde jeg flytta tvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...