Gå til innhold

urolig barn


Ålesund78

Anbefalte innlegg

er det flere her med urolige barn? Min datter på 7 uker er så urolig. Må trille henne hele tiden for at hun skal sove på dagen. Gråter en del på ettermiddag/kveld. Føler at hun ikke er så fornøyd. virker som jeg har nok melk til henne, men kanskje ikke det er nok næring i melka? Har hatt henne til kiropraktor og rosen terapi, ble bedre da men nå er det styr igjen ( 2-3 siste ukene). har ikke veldig mye vondt i magen virker dt som. jeg har kutta alle melke produkt, har slete med fødselsdep men det går bedre nå selv om jeg er skikkeli stressa overfor ungen, får hetta når hun gråter. innvendig stress etter alt som har vært. hvor mye våken er deres barn på 7 uker? hva er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min pode er 7 uker på torsdag og er også en urolig baby. Vi mener vi har en kollikunge, i allefall kraftige runder med mageknip der han skriker i maange timer. I starten var det ofte på formiddagene, nå er det på sen ettermiddag og utover kvelden.

 

Vi har noen gode perioder der han ikke har sånne sterke tørner, men er jevnt over urolig hver dag. Sjelden han vil sove på dagtid og i allefall ettermiddag og kveld. Først når nattisen og kveldspuppen er foretatt ca ved 21-tiden så sover han godt helt til i firetida om natta.

 

Vi må bysse ham i søvn før vi legger ham ned, blir mange bærerunder det.. ;-) Men på dagtid så vil han altså sove kun i ti minutter eller halvtime i slengen. (en sjelden gang kan han sove i tre timer i strekk) Vogna liker han ikke! Blir ikke så mange trilleturer på oss nei, det er min største skuffelse for jeg hadde virkelig gledd meg til mange trilleturer.

 

I det siste har jeg gått meg på at jeg mulig har lite melk på dagtid, eller for tynn melk eller noe sånt. Holder på og tester ut med mme-tillegg og pumping. Så håper jeg finner ut det snart. Prøv ut dette du også? Kan jo være så enkelt som dette vettu =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske urolig denne gutten og. Han griner ikke mye, men skal heldst bæres på og snakkes med hele tiden. 2 minutter aleine, så faller lippen og tolmodigheten er brukt opp.

 

Om dagen sover han bare korte intervaller, og skal helsdt sove i armen, eller i vogn som er i bevegelse.

De første 7 ukene fikk han bare mm på flaske og sov mye mere og sov i sengen sin hver gang. Nå som han får bryst spiser han seg ikke like mett og er mer urolig og sover mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...