Gå til innhold

Ikke rart det er stille her...bare 96 pålogget...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men godt er det da ...en stille lørdagsmorgen....hva skal dere i dag...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er jo dødskjedelig med null aktivitet her...vært våken siden halv 7 jeg, men har mamma på besøk så jeg kunne jo ha sovet ut selv om snulla våkna, men neida. Og så er det jo ingenting på tv!:-/

Skal på shopping i dag og ordne alt til bursdagen min imorra.

Skrevet

vi skal på slekstreff. første gangen jeg har vært på noe sånt, så det blir artig :)

Skrevet

Åååå, typisk. Jeg satt oppe litt lengre enn jeg pleier i går,da lillegutt har hatt to timers morgendupper den siste tiden, tenkte at jrg kunne sove litt da.Våknet kl 6, det er vanlig. Men når vi nå skulle ha morgenduppen sov han ikke en halvtime engang:(

I dag har vi ingen planer i det hele tatt.

Ha en god helg:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Blir 21!:-)

Håper shoppinga blir gøy...blei fødeklar i dag, så du kan jo tenke deg hvor stor magen er. Men heldigvis så har jeg det greit fysisk så lenge jeg ikke får strekk i hofta, så tror det skal gå greit å gå litt.

Skrevet

Jeg har fått hjem mannen etter ei uke som "alenemor", han kom i natt kl 04.30. Synes nesten han bør få sove litt til, studenten min ;-).

I dag skal vi kose oss, alle 4, få vaska litt klær og kanskje noen gulv. Jeg skal stå på stand (valgkamp nå), og så tror jeg det kan bli en kafètur. I kveld blir det familiekveld med heimlaga pizza - og rødvin når ungene er i seng.

:-)

Skrevet

Vet ennå ikke hva jeg skal gjøre...det regner noe enormt her så det blir vel plasking i regnet hehe....

Kanskje får mamma seg en liten blund når de minste 2 legger seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...