stinelin81-3 smågull Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Vesla har plutselig begynt å sutre mesteparten av dagen. Og vi skjønner ingenting. Hun har så smått begynt å få tenner...men det virker ikke som det er problemet. Vi tror kanskje at det er mye luft, men uansett hvor mye vi holder på for å få henne til å rape...så kommer det ikke mer enn før. Bæsjen har vært grønn i en uke siden vi gikk over til NAN2....men hun bæsjer like regelmessig og er ikke hard i magen. Kan det hjelpe med malt tro?? har ikke trengt å bruke det før....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Hvordan er tannsituasjonen da? Og gikk dere direkte over til NAN2 eller gradvis?
Nicita73 Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Tenner kan være fryktelig plagsomt, selv lenge før de bryter ut, det har vi erfaring med her i huset om dagen, sutrer hele dagen og halve natten:( Men det er mange små mager som ikke tåler Nan, jeg ville prøvd et annet merke. Gutten min slet fryktelig med de forskjellige mme, helt til vi fant Småfolk sin.
stinelin81-3 smågull Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 hun tålte nan1 helt fint. Så vi synes det er rart hvis hun reagerer så kraftig på nan2... har brukt nan2 i snart to uker....først de to siste dagene hun har vært urolig...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Hmmm...da høres det ikke helt ut som NAN2 sin feil. Men det er mer jern i NAN2, og det kan babyen reagere på. Så jeg ville ha fulgt litt ekstra med munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå