aanonym Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Beklager, har forsøkt å "mote meg opp" til å returnere til forumet etter den sårende skyllebøtta jeg fikk fra en anonym bruker her om dagen, men orker ikke. Fra å være et forum der man kunne komme med kjappe, umiddelbare tilbakemeldinger må jeg nå måtte vurdere hvert ord jeg bruker grundig fordi det finnes brukere som gransker ord, tone osv og kan finne på å spy ut edder og galle mot deg dersom de ikke liker det du skriver. Kunne selvsagt ha vært anonym, slik andre gjør det, men liker å bruke nick og stå for det jeg sier. Moderator fjernet tråden pga personangrep, men da hadde den allerede stått der og gjort skade i lang tid. Har så mye annet dritt som foregår i livet mitt om dagen, og med kun 10 dager igjen til fødsel kan jeg ikke utsette meg selv for dette. Håper å kunne dukke opp på Din Baby igjen, men er usikker. Til deg som var anonym fordi du ikke ønsket pes rettet mot deg selv vil jeg bare si at jeg håper du får det bedre her på forumet når jeg er borte. Takk til alle dere som støttet meg, og lykke til med fødselen alle sammen! Hilsen Cindy
line_n & sara Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 åneii! ikke la dumme anonyme holde deg borte!!! blir jo leit at alle "snille" blir jagd bort fra forumet, og "badguys" sitter igjen, da blir det kjip stemning her!! men jeg forstår deg jo (hadde ikke fått med meg tråden du snakker om, men det er vell ikke så farlig, men skal ikke få kjeft av andre her inne uansett!) har slutta i terminklubben av lignende årsak! men blir du borte for godt, må jeg da få ønske deg lykke til med baby og ks! jeg kommer vandrene til dib i november, jeg da! sees kansje der!?
Tussa og Sofie Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Synd og irriterende at anonyme får lov å "harselere" med andre her inne, da mister hele denne siden sin mening! Ønsker deg bare lykke til...... )
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Det synes jeg var trist, men forstår deg godt, er blitt litt annerledes stemning her inne. Ønsker deg masse lykke til:-)
helene 1982 Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Du har min fulle forståelse, var en stygg sak det der. Men synd at noen får ødelegge sånn for andre!
kosemæ Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Dette var synd for oss alle sammen synes jeg; har flere ganger hatt glede av at noen er svært selvstendig tenkende og har kunnet komme med andre synspkt enn flertallet; flere ggr jeg har fått a-ha opplevelser av innleggene som peker i en litt annen retning.... Blir på en måte "fattigere" her inne når slike som Cindy forsvinner, dumt dersom det ender med at vi sitter en gjeng med nikkedukker igjen. Synes alltid det er kjekt å få høre andres virkelige mening, og dersom det fantes bare èn riktig måte å se hver sak på, ville det nesten være bortkastet med et diskusjonsforum for min del. Har forresten lagt merke til at også Conney har vært borte en stund; håper det ikke er av samme grunn som det er for Cindy. Håper Cindy ombestemmer seg, og at også Conney kommer tilbake!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Er veldig enig. Kan til tider være masse dritt slenging her.. Til tider ganske ukorselig.. Men ta en titt på "snartmamma.com" der er det koselig der:) Lykke til med fødsel å barsel.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå