Gå til innhold

forandret syn på husdyr etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært dyre-elsker, og har aldri hatt problemer med å fjerne edderkopper ol fra plasser jeg ikke vil ha dem.. men ca midt i svangerskapet ble jeg helt hysterisk bare ved tanken på edderkopper... blæææ... har det ennå.. Etter fødselen har jeg nesten ikke klart å stryke på katten min og hunden til svigermor.. katten min får ikke komme i sofaen lenger, og heller ikke hoppe opp på stoler osv osv..

er dette normalt eller? hehe.. noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg elska katter før, men nå klarer jeg de ikke, syns de er klengete og løper i føttene på meg, føler de er iveien osv.. rart ja

Skrevet

hehe..ja, kjæmperart! æ ser før mæ at æ får masse lus og flått på mæ vest æ tar på katta :P

Skrevet

haha når du sier det på den måten liker jeg katta til mamma og pappa enda mindre nå.. isj klarer aldri mere ta borti henne om jeg skal tenke på det:S hehe

Skrevet

Ja sånn hadde jeg det også etter fødselen.. Meeeen.. DET GÅR OVER =) I alle fall gjorde det det for meg. Vi har 2 katter og en valp så var jo nesten Nødt til å gå bra.. Husker hvor ekkel jeg syntes kattene var, og de lukta såå stygt.. Hehe.. Ene pusen brukte å ligge på gravidmagen min å sove, men etter at snuppa ble født fikk han ikke ligge i samme sofa som meg engang.. Stakkars dyrene mine, de skjønte vel ingenting av den gale kjerringa =)

Skrevet

Jeg hadde to katter når jeg var gravid ,hadde hatt de i tre år,men når sønnen min ble født ,så måtte jeg bare gi de bort,syns de var forferdelig slitsome,jeg måtte ha med meg william overalt,for jeg var livredd for at de skulle legge seg på han .men kattene ble veldig sjalue også,de begynte og markere på alle tingene hans.men heldigvis så fikk jeg omplassert de hos en veldig hyggelig dame og jeg kan dra og hilse på de når jeg vil.jeg kunne til og med få de tilbake om ett par år,vist jeg vil det.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...