Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 noen har bøffa min ellers så snille baby og erstattet han med en minidemon som nekter sove!!!!! hjelp??? han er mett, han har tørr bleie og er så trøtt at han nesten stuper men uansett hva jeg prøver så vil han ikke sove:(
snartmammapåny Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Er han sur og sutrete kan det være tenner...? Er han bare lys våken og ikke vil sove så har nok john blund glemt dere i kveld...
Gjest Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 det er det rare, når jeg snakker til han og holder han er han solstrålen selv, smiler og prater og er såå blid, men tvert jeg legger han ned og snur ryggen til forvandler han seg til denne minidemonen og bæljer som bare det, han som alltid er så flink til å sove:S han er stuptrøtt men sove nei det skal han tydeligvis ikke.. han er åtte uker gammel..
Isabella.04.10 Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 hei hei! har en sønn på 10 uke.. og meine han åsså va sånn rundt 8-ukers "aldern" i tellægg va d sånn at han ALDRI blei mætt... d va pupp dagen lang.. værtfall.. på han hjalp d me å gje han så masse vann han bære orka. en litn grad varmar enn kroppstæmeratur.. då slokna han fort
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 han er mett heldigvis, nekta drikke en dråpe mere, hverken flaske eller pupp, han slokna endelig av utmattelse nå, men håper ikke han er sånn i morgen for moren min skal passe han da så:S
Alba44 Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Tipset vi fikk fra helsesøster hjalp veldig hos oss: ha det mest mulig mørkt i rommet og ellers i huset/leiligheten hvis dere må opp. minst mulig stimuli som prat,kos,smil o.l. Må innrømme at det var rart i begynnelsen, men jammen hjalp det! Nå sover han mange av timene i senga si og vekker oss for det meste bare når han er sulten eller når smokken har falt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå