Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 På poker:) Deilig følelse:d Meste jeg tidl har vunnet er 20dollar.. Smakte godt me 30ekstra:p Det skal faktisk brukes på diesel. Når jeg skal flytte;) Da har jeg full tank fra Åfjord og til Ål. Og ned til Oslo, og opp til Ål igjen;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2007 Da har jeg full tank og det varer fra ..... til...... hehe Tviler på at jeg har full tank så langt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2007 Hehe, 2 + 0,20;) Ikke verst det! Var turnering:)
Northernlights Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Må ike spille bort vinninga nå,da;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2007 Hehe, nei:) De har jeg allerede overført til lønnskontoen min, og tar de ut på tirsdag (når de er blitt registrert) og putter de ned i en konvolutt slik at jeg ikke roter de bort! Er faktisk altfor flink til å rote bort penger, så DE skal jeg sørge for at de faktisk HOLDER seg i konvolutten frem til flyttedag! Du er jo sikkert en dreven flytter, lyst til å komme og hjelpe? :D:D
Northernlights Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Det siste du sa nå,det later jeg som om jeg ikke så!! :-p Vi skal hjelpe svigers i helga med flytting...men det skal egentlig bli godt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2007 Hehe;) Men.. Jeg ska ikke flytte før etter den 12.sept. Så du får jo tid til å lengte etter å pakke både inn og ut av esker;) Hehe;) Skjønner godt at det skal bli godt. Pappan min har moren sin her, og han er VELDIG sliten nå. PÅ ett år har hun forfalt kraftig, i tillegg brekt bekkenet (ifjor vinter) og nå for en uke siden lårhalsen. Hun bor jo under oss, også er hun så dement!!! JEg skulle ønske hun ble satt opp på hjemmet. For det første ville hun fått det bedre og ikke minst pappa og mamma som sliter seg ihjel. Mamma og pappa har alltid sagt dette (etter bestemor flyttet inn) : Ikke la verken oss eller svigerforeldre flytte inn. Dere aner ikke hva dere gjør og hva dere binder dere til. BEstemoren min hadde seriøst trengt plass på hjemmet, men pappa klarer ikke å gå det skrittet. Iallefall ikke når lege eller hjemmesykepleien kan se hva alt. Håper at hun blir satt på hjemmet nå, selv om hun fortjener å bo hjemme, så fortjener verken hun eller mine foreldre å slite seg ut på den måten de alle gjør. Er en vond tanke å ha, fo rjeg vil ikke at bestemoren min skal på hjemmet. Men heller det enn at pappan min blir dårligere. For han er skikkelig dårlig for tiden.. Uff, nei.. Nå skal jeg gå å legge meg;) (skulle kanskje hatt en plass på hjemmet jeg. Er jo både glemsk og en krokete gammel dame;) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå