Gå til innhold

Har verdens snilleste kjaereste, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

allikevel foeler jeg meg er og mer usikker paa han for hver dag som gaar... jeg har blitt saa sjalu, og merker at jeg begynner aa bli kontrollerende. han proever saa godt han kan stakkars aa roe meg ned, og jeg vet at jeg er heldig som har han... men naa sitter jeg her i et fremmed land hvor han har levd hele sitt liv, og maa til stadighet moete paa hans ekskjaerester, bestevenninenne til hans ekser o.l. pluss at det er et par av hans ekser som ikke har gitt opp haapet om aa faa han tilbake trass i at de vet at jeg er gravid. det er saa saarende og vanskelig aa takle.

han er helt fantastisk med tanke paa graviditeten, og tar mer hensyn til meg enn jeg kunne droemme om, og han er saa stolt av den lille gutten vi venter, saa jeg burde jo vaere verdens mest takknemlige, men alikevel har jeg den vonde foelelsen i magen.

jeg har aldri tidligere vaert sjalu, men naa merker jeg den gnagende foelesen blir sterkere og sterkere... jeg vil rett og slett ikke ha noe med disse jentene aa gjoere eller at de til stadighet kontakter han... er jeg vanskelig?

er jo klar over at han har en fortid ogsaa, paa lik linje med meg, men allikevel foeler jeg at jeg blir konfrontert med hans fortid hele tiden.... vi bestemte oss for aa vaere aapne med hverandre om alt, og naa foeler jeg at jeg vet for mye og at historiene hans plutselig faar et ansikt aa relatere til... er det noen andre som opplever noe liknende eller har noen gode raad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er han fra?

Er du norsk?

Syntes ikke det er rart at dublir sjalu nei,

det er helt normalt ,

spesielt hvis de eksene "prøver" seg ennå..

Syntes du skal fortelle han om alt du tenker....

Men dere drar hjem igjen snart eller??

Ëller skal dere bo i hans land?

Skrevet

heisann... han er fransk og jeg er norsk, og vi er bosatt her nede.... jeg har forsoekt aa foklare han hva jeg snes om det, men han synes jeg overreagerer og ler av at jeg iallefall gjoer de andre jentene sjalu, men akkurat det er ikke min prioritet! vi har tenkt paa aa flytte til norge om to aar, da han endelig er ferdig med studiene sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...