barnnr.2 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 er det bare meg eller? føler alle skylder alt på hormoner her inne hele tia, er det flere som føler seg som vanlig?
*Smiley* Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hei.Jeg er faktisk mindre hormonell nå som jeg er gravid.Sliter mye med pms til vanlig , så var litt engstelig for om jeg ble verre med svangerskap.Men har vært MYE roligere og mindre humørsvingninger.Så gruer meg nesten til å bli vanlig igjen.Så alle blir nok ikke kjempehormonelle..Koser meg masse.Deilig å ha stabilt humør.Sikkert ålreit for mannen min også.He, he:)
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Vi er flere!! Mannen min er strålende fornøyd, har ikke hatt ett eneste utbrudd hele svangerskapet, bare at jeg blir lettere rørt og lei meg når jeg ser på film og sånt, men da bare ler vi av det. Pleide å være pms dagen før mens og har vært utrolig deilig å ikke være det siden i fjor!
sivilivikivi Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg er ikke noe hormonell av meg. er utrolig glad for det! Er førstegangsfødende og graviditeten har vært som jeg hadde håpet den skulle være pluss litt til!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Vanskelig å si selv om man er litt hormonell, og tør ikke spørre mannen min av frykt for å få et svar jeg ikke liker. Han liker nemlig å terge meg med at jeg har hormoner til gangs. Kanskje det er et tegn på at det er ganske bra. Synes ikke humøret svinger så mye, men er litt mer utålmodig med 14-åringen for tiden. Ellres blir jeg utrolig lett rørt og sitter FORT med tårer i øynene, så slik er jeg hormonell til gangs.
Focusina Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Hei hei. Ja jeg ventet førstemann kjente jeg ikke noe til hormonene. Nå venter jeg jente og alt er annerledes. Kjenner jeg er mye mer på hugget, irritert og har humørsvingninger. Svangerskapet er totalt annerledes enn sist totalt sett. Er i grunnen blitt mye "styggere" også... Kvisete, større, pistrete livløst hår osv. Kanskje er det noe ant i det folk sider om at er man gravid med jente, stjeler barnet morens ytre. Ikke vet jeg. Sist strålte jeg hele veien til termin. Fin hud, tykt blankt hår og en liten fotball til bage. Nå: Elefant i slapp kondisjon... Mulig det er årsaken til humøret også? ;-)
M-Tos Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Jeg har hatt et fin svangerskap uten noen plager av noe slag. Klart man kjenner at det skjer noe rart i kroppen, og nå er jeg framtung, men ellers må jeg si at det er mye "enklere" enn jeg hadde trodd. Kan i alle fall ikke skylde på noen hormoner. Men jeg merker jo at dette er et touchy emne, og jeg sier ikke dette til andre som er gravide eller har født uten å føle meg litt frem først. Har alle respekt for de som går gjennom graviditeten med hormonelle plager og mye vondt! Men jeg må lov til å glede meg over at jeg ikke har det slik selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå