UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Hadde kontroll på han fram til vi kom til kassa, da jeg hadde betalt spurte mamma meg hvor Lille var...! Var ikke å se noen steder, og jeg løp ut for å se på p-plassen...da jeg kom tilbake var han heldigvis kommet til rette - han hadde tydeligvis gått litt inn i butikken igjen, og så gått ut til lekeområdet ved kassene. På vei ut til bilen oppdaga jeg at jeg hadde glemt alle varene mine i kassa... Det har aldri hendt før, men det minner meg om hvor fort det kan skje! Skummelt! Hadde han stikki inn mellom hyllene i den store butikken, hadde det nok tatt lang tid før vi fant han igjen...mamman følte seg ikke høy i hatten da nei!
er det muuulig Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 fort gjort..... hehe minner meg om da størsta forsvant på kjøpesenter....helt til butikkpersonalet fant henne under ett klestativ...mellom masse klær..og hun ropa bøøø når de fant henne.....hun var 3år.... tror dere det var pinlig eller?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Hehe! Ja, godt vi kan le av det i ettertid, men der og da er det IKKE gøy...
er det muuulig Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 jeg veit..... man får en skikkelig trykk i seg......verte som man opplever på butikk det når ungene plutselig er borte...:-S men det gikk jo heldigvis bra:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Åå, kjenner igjen den følelsen selv! Daniel har alltid sitti i handlekurv. Men den ene gangen på Toysrus, bærte typen min han. Da vi kom i kassa fikk seff jeg probl me kortet mitt, så ba han om å komme til kassa slik at han kunne betale me penger. Han holdt øye me han, men akkurat i det han så i lommeboka gikk han.. Gikk tilbake til skliene som sto like ved kassen. Jeg fikk panikk og løp ut, mens typen leita inne. Utenfor var det jo masse biler, og hvis han hadde gått ned til veien.. Ja, da hadde ikke det vært lett.. Mens jeg gikk ut, leita typen inne i butikken, men det tok ca 1min før han fant han, fordi han hadde stilt seg inne i lekesklia me hus liksom.. Og vi tenkte iikke på at han var der, bare at han hadde gått inn i butikken lenger inn eller ut på parkeringsplassen. Var LIVREDD og etter den gangen har han alltid vært i handlekurv igjen! De fleste gangene løper jo barna inn i butikken igjen..
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Bra dere fant han til slutt. men det er veldig fort gjort det derre. Har også skjedd med meg. Bare det skjedde inne på oslo c. Jeg og svigerinna mi og sønnen min var på bik bok der. Sønnen min gikk foran meg og kikket litt rundt og sånn. Plutselig var han borte. løp ut av butikken og ropte på han, så han ikke noen steder i det hele tatt. Lette sikkert etter han i 10 min. før jeg endelig fant han. Han hadde funnet tanta si ved prøverommet og var der hos henne. Ble så lettet da jeg fant han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå