Gå til innhold

Hva tror dere? Kan det være håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle teste i dag (fredag) men klarte ikke vente så jeg testet på torsdag. Den var negativ... Men jeg testet ikke om morgenen. Hadde drukket mye og gått på do flere ganger for jeg klarte ikke bestemme meg. Men tok en til slutt men den var som sagt negativ. Har ikke fått mens som pleier å være svært så presis. Vet at det er lite håp men hadd vært godt med en solskinnhistorie. Kan urinen ha vært så utvannet at det ikke ga utslag? Snakker om å klamre seg til et halmstrå...Vet ikke hvor mye lengre jeg holder ut, har prøvd siden i fjor sommer, har fått et barn og som døde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sikkert håp! Du burde teste med morgenurin, pga den kan være utvannet senere på dagen:)

Skrevet

Hei! Må bare svare på mitt eget innlegg. Tok en test i dagmorges og den viste to streker!!!!!! Riktignok veldig svake men likevel!!! Skal ta ny i morgen og håper den er sterkere. Håpe håpe!! Takk for svar prøver igjen. Håper du blir gravid!!!!

Skrevet

Her er det vel bare å rope : GRATULERER!!!!!!!!!!!!

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!

Jeg mistet babyen min i uke 18 i mars, men vi går fortsatt og venter på en spire. Håper å komme etter til 1.tri snart!

Lykke til!!!

Skrevet

Ååå, dette var jo en koselig tråd, da! Tror nok at en strek er en strek, og at det er på sin plass å si gratulerer!!! : )

Skrevet

Takk takk! Tør ikke slippe jubelen løs ennå, men håper jo... Jeg har forhøyet risiko for å miste så det blir nok leeeenge til vi sier det til noen. (HVIS jeg er gravid da...) Håper at det går bra for oss alle!! Skal oppdatere i morgen!

Skrevet

Tok en test i dag og, og den var POSITIV!!! Happy nå ja!!

Skrevet

Hei. Jeg hadde ikm på onsdag som var men vet jeg har sen el. Så jeg testet etter ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...