Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Mine er: By your side- Sade Overcome- Live
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Ja og Annies song:)
StorkeMammaen Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Sarah McLaughlin- in the arms of an angel Keane- she has no time Katie Melua- I cried for you
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Ingen andre? Sitter å skal laste ned sanger,og vil gjerne ha romantiske/triste sanger:)men kommer jo ikke på en eneste sang heher;)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 john farnham - burn for you
Stary Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 Rabler bare ned noen veldig kjente, kanskje du kan bruke det som inspirasjon. Lett å glemme de gode gamle når man vrir hjernen:) Hotel California Dont cry - gnr Every rose has its thorn Bed of roses - bon jovi Purple rain Hero Hvis eg gir deg alt du vil ha... eidsvåg Kid Loco Ben Harper Vargsången - Ronja Røverdatter !!! Ave Maria Time to say goodbye Groove Armada Linkin Park Pink Floyd Enya Antony and the Johnsons
Gjest mammaen til Odin ♥ Tiril Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Å takk takk takk=)
It's all about me Skrevet 1. september 2007 #8 Skrevet 1. september 2007 Eg ser - Bjørn Eidsvåg I don't wana miss a thing - Aerosmith
It's all about me Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Hvordan kunne jeg glemme: He's my son - Mark Schultz. Den klarer jeg ikke høre uten å begynne å grine.
lille je Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Lover's hymn- Ken Stringfellow Closest thing to crazy- Katie Melua
*Rutletutt* Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Elsker det meste av Keane - nyyydelig musikk:o) Ellers er "Soulmate" med Natasha Bedingfield helt nydelig. Eva Cassidy`s "Songbird. Ferige - "Big girls don`t cry Brandy - "Love woud not count me out" Sting - "Fields og gold" Celine Dion - "Falling into you" Garth Brooks - "If tomorrow never comes" Sabya (skrives det sånn..?) - "Angel"
PAVEEL Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 sangen til kjæresten min og meg:-) scorpions - you and I verdens nyyydeligste sang ever..... den skal vi spille i vårt bryllup en gang i fremtiden... sukk..miss you baby......er på sjøen nå sjø...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. september 2007 #13 Skrevet 1. september 2007 "Kiss me" Med Sixpence None The Richer. Blir alltid så glad når jeg hører den:0) Dødsfin!!
Gjest Skrevet 1. september 2007 #14 Skrevet 1. september 2007 Sangen til meg og kjæresten min : To make you feel my love - Garth Brooks. Den skal vi spille i vårt bryllup om 4 mnd
Mamma´n til A og F Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 Mike Scott, she is so beautiful. Denne MÅ dere høre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå