Karomamma Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Nå er jeg oppdatert på alles liv og levnet! Jeg er glad og fornøyd, litt småbekymret for noen av dere, men jeg vet at ting ordner seg, så jeg er mest glad og optimistisk Jeg er glad for at det endelig ble helg klokka 21 midt oppi rotteracet. Nå skal jeg ikke jobbe igjen før søndag ettermiddag... Jeg er lykkelig for at jeg har en super kjæreste som tar hånd om Karosnuppa og alt hjemme mens Tårnfrid sitter ved PCen... Jeg er glad vi ikke har noen store planer i helgen. Vi skal slappe av, kooooose oss og møte noen gamle venner av Karopappa i sentrum i morgen. Kanskje mor får tid til shopping? Det hadde vært noe GOD HELG, alle sammen!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 God helg til deg ja:-) Og ikke minst, ikke først, men sist idag, GODNATT!!!! Nå er det kvelden.........
Natteravnen* Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 God helg til heile familien herifrå. En nydelig stjerneklar kveld, men berre so altfor kaldt ... lykke til med shoppping i morgon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå