Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med spåsiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må bare spørre. Som desperat prøver må jeg innrømme at jeg har blitt spådd på spåsiden. Flere har da har sett en liten jente som skal komme snart, mens en trodde jeg kom til å miste henne. Kimby var usikker på om jeg kom til å bære henne frem. (Det var et helt greit svar på et veldig direkte spørsmål fra meg, så det er helt greit at hun sa det.)

Men jeg har ikke fått dette ut av hodet. Det er nesten som jeg nå gruer meg for å bli gravid. Hun har jo et rykte på seg til å være veldig treffsikker....

Det jeg lurer på er om andre har erfaring med å bli spådd. Har spådommene vært riktig eller feil?? Andre som også har blitt spådd av Kimby??

Det er ikke en kritikk til Kimby. Hun har vært superhyggelig, men har hun tatt feil på noen av dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har blitt spådd flere ganger, synes det er spennende å "høre" hva de ser.

Har blitt spådd gravid av Kimby, men det har ikke stemt.

De er veldig flink å si ifra at man må ta det med en klype salt, og det er viktig å huske.

Du må ikke tenke for mye på det=)

Selv om det ikke er så lett.

(Dette er heller ikke ment som kritikk)

Skrevet

Hei,

jeg ble spådd av Kimby at jeg skulle bli gravid mellom forrige jul/nytt år - men det stemte ikke.

Som hun sier over her, ta det med en klype salt!

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Jeg vet jo egentlig at dere har rett. Skal prøve å tenke positivt!

Ha en fin fin dag!!

Skrevet

Jeg syntes det er vanskelig å få kontakt med noen som kan spå, har prøvd i noen uker nå, men uten hell......

Men jeg har erfaringer fra å ha blitt spådd tidliger:

Jeg ble først spådd 5 barn, 2 gutter først(noe som stemmer at jeg har) og deretter jenter(mener jeg det var) I desember mistet vi i ca 3. mnd, og gikk inn igjen for å bli spådd . Da spådde de meg 4 barn, først 2 gutter så to kjappe jenter(kanskje tvillinger)

I mai prøvde jeg meg igjen på å bli spådd og da fikk jeg vite et jeg kom til å få positiv graviditets test i September mnd, og at det da ville komme ei lita jente i mai.....

Tar det med ei klype salt,men klart jeg har det bak i hodet, som forteller at jeg skal være gravid nå. Håper håper,men.....

Skrevet

jeg blei først spådd at jeg hadde litt orgasmeproblemer *ler* men så lenge jeg prøvde så kom spiren til å sitte raskt. å alt det har stemt veldig godt :D spiren sitter, å det er 1,5mnd siden jeg slutta på pillen.

den som spådde valgte å holde seg anonym pga pågang da, så kan ikke si hvem det var.

Så blei jeg spådd av noen andre, som kunne se en SA å så en baby fram i tid.....så derfor er jeg bekymra for å miste nå.....håper ikke det!

Skrevet

Gå inn på :alle forum på bim. Bla ned til spå og horoskp, der kan du kanskje få deg noen svar;-)Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...