~sjiraff~ Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 De var ikke så sure som jeg hadde håpet (
pøber´n & je Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Det er sant. Dessuten er det noe som kræsjer i smaken der. De er alt for søte, under det lille som er surt
~sjiraff~ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Jepp, blir nok ikke flere sure skrikerunger her i huset tor jeg... Hilsen hun som spiser sure dødningshoder til hun blør på tunga mens samboer rister oppgitt på hodet.... hehe...
pøber´n & je Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Gravid skjønner jeg *S* Er ikke overbegeistra for kjempe surt, men de unga var skuffende
~sjiraff~ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 hehe.. har alltid digga sure dødningshoder altså, men ikke så ekstemt som nå kanskje. Men de sure dødningshodene i norge er ikke så sure lenger, men skal til Sverige i morra og da skal jeg hamstre )
pøber´n & je Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Klag til produsenten *S* Godt du ikke bor alt for langt unna Sverige da. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå