mayaya Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 I og med at de regnes som ubrukbare etter slag, kan jeg jo ikke sende det... Får jeg ta det med inn i flyet?
2 søte småpiker Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Sendes som spesialbaggasje, da blir det behandlet forsiktig.
rødhette* Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Spesialbagasje betyr ikke at det behandles forsiktig. Barnevogner sendes som spesialbagasje, og det er MANGE som har fått de ødelagt på flyturer.
mayaya Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 Vel, det ble IKKE vogna vår sist... Vi så at den kom på rullebåndet fra flyet, nemlig.... Den ble kastet ned... Eneste forskjellen var at den ble satt inn sist/tatt ut først... Ikke planer om at jeg sender setet i bagasjen..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Sorry nickynick men der tror jeg du rett og slett bare må tro om igjen. De behandler INGENTING forsiktig når de laster inn på fly. HI: Enten må du ta den med deg inn, ellers bør du rett og slett prøve å låne deg en dit du skal.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Nå vet jeg ikke hvor du skal.., men de fleste turiststedene jeg har vært har det vært lett og leie bilstol..=)
mayaya Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 pokker - det var det jeg trodde, ja. Får man ta det med inn da?
mayaya Skrevet 31. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2007 skal ikke til typisk turiststed nei... vurderer å kjøpe et der (skal være lenge) men vi trenger jo et umiddelbart, liksom..
Gjest Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Spesialbagasje betyr dessverre IKKE at de behandler det mer forsiktig, det sier de tilogmed i innsjekkingen og om du ringer til flyselskapet.. Man er ikke garantert å kunne få med seg setet inn med mindre det kan bli så lite at det går inn i hattehylla evt må man faktisk bestille eget sete...
Lykkepiller Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Jeg har hatt den første bilstolen med på fly med Norwegian fire ganger. Alle gangene fikk jeg ha stolen i eget sete. De sa at hvis det ikke ble plass til det fikk jeg ha den oppe i hylla.
mayaya Skrevet 31. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2007 yikes... da må vi nok kjøpe nytt da... men hva med turen fra flyplassen liksom... hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå