Northernlights Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Sønnen min sendte hjerteslagene til mitt ufødte barnebarn i email til meg. "dunk-dunk-dunk" fra MITT barnebarn ! ((Stolt)) :oD
mayaya Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 åååhhhh *sukk* lurer på hva som spilles på repeat hos NL nå.. :-p
Northernlights Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Høres ut som søt musikk ;o) Uff..kjøper mye babyklær!De blir sikkert lei av det jeg samler opp...hehe. (bestemorsdilla det her kalles??)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 *smile* Så fantastisk:)))!Skjønner godt du er stolt jeg! Skulle du til Norge for å hilse på barnebarnet når det kommer til verden? Mvh
Northernlights Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 Har blitt spurt om å være fadder, så jeg skal til barnedåpen,om ikke før. =) Får se om det regner penger til ekstra flybillett. Vil gjerne dra dit når den er helt nyfødt også...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Åååååå så koselig=) Tror nok bare de blir glade for alt babytøy jeg=) Det hadde jeg blitt=) (ps. synes bare du er alt for ung for å kunne blie bestemor;-P) Lykke til, til sønnen og svigerdatteren din=) Ps. Hadde vært gøy å treffe deg om et par år da vi har tenkt å besøke slekten min i Canada og ta en tur ril USA(hadde hatt lust til det tidligere(å dra til usa) men tiden rekker ikke til=(
Northernlights Skrevet 31. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2007 Det er bare å komme hit,det, om du skulle være i nabolaget. =)Nå er jeg langt fra Canada, men skal dere nedover i Sørstatene, så er jeg nok her enda om et par år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå