Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....uh...tiden snegler seg avgårde. Har kun vært her i noen uker,

men virker som en evighet! Går inn i 19.uke nå, og skal avsted på UL til uka( JIPPI, noe å se frem til!).

Etter at jeg ble sykmeldt så stoppet tiden opp. Jeg vil virkelig ikke gå hjemme hele dagen, men det gjør jeg altså. Ser for meg et meget langt svangerskap, gitt!

Hm...var det min tur til å sutre i dag? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, sutrekoppen ;)

Skjønner godt at tiden går sakte ja..

Ryggen min har vært lite samarbeidsvillig de siste dagene, men jeg prøver så godt jeg kan å holde ut. Ønsker ikke å bli sykmeldt. Men, blir jeg ikke bedre til uka, må jeg vel vurdere å ta en samtale med legen. (Jobber i barnehage - så det blir noen ugunstige arbeidsstillinger i løpet av dagen. Men, trives så godt på jobb og da...)

Du får surfe litt på nett da - og se om du finner noen tips til hva du kan fylle dagene med.

Og du - synes ikke at du sutrer, jeg ;P

Ha en fin dag :)

Skrevet

Hei på deg!

Er lov å sutre litt men føler med deg. Føler det samme fått beskjed om å ta det med ro jeg siden det er tvillinger. Har du fått beskjed om det? men tror du jeg klarer det? nei.....styrer og ordner om dagen.

Har en del smerter neders i magen.....vet ikke om det er voksesmerter eller hva det er jeg.....

planlegger middager gode middager og kjøper nye ting til huset og pynte rog ordner for å finne på noe. Går på kafe med venninner og koser meg med shopping men penga tar snart slutt he he he

Skrevet

Takk for støtte begge to :o)

Ja, nå er det viktig å finne noe å fylle dagene med. Sist begynte jeg å lage påskepynt, julekort osv... Det var ekstremt ryddig her hjemme også*ler*

Vel, sånn går dagene...får prøve å være flink til å lage lister. Lister er bra, slik at man ikke kjeder seg ;o)

Skrevet

Legg ut noen lister her da - trenger litt orden jeg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...