Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 ble trøtt av vinen jeg......;-) God natt og sov godt:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Ble jammen et glass til, så da får jeg vel ta med meg stjernekikkerten og titte etter flere blinklys:-))) .....på med fleecen for nå er det kaldt...........
Karomamma Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Og der sovna Karopappa på sofaen.... Jeg går også ut på verandaen en tur
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2007 Tok med meg Ipoden ut og ble nesten i litt feststemning av fine musikken på full guffe rett i ørene:-) Eneste måten å høre høy musikk med små i huset:-)
Karomamma Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Her er det musestille, skrudde av TV-lyden da snorkingen på sofaen nådde nye høyder. Mp3 på øret var en god idé.... Tror jeg må logge meg av snart og få far i seng
Plutseliten :) Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Ååååå jeg vil å vine og drikke hvitvin og høre musikk og ikke gjøre noe annet. Er så sliten så sliten.....Snart er stuen tømt for møbler,og alt det støvet og dritten det medfører av vasking. Bord og stoler er hentet,lastet og lempet.Nok en tur på butikken for bruskjøp i kveld. I morgen er det laging av mat,henting av blomster,kaker.Dekking av bord og pynting ute og inne. Adrian får 3 jeksler samtidig,fått falsk krupp og konfirmantstoresøster er PMS I sted måtte jeg jaggu gråte bittelitt...får litt angst av å tenke på at dette er en vannvittig trigger til sykdommen min.Men det må gå bra! Det hjalp forresten....å gråte litt ;)og så har jeg verdens skjønneste kjæreste og samboer som bare er såååå flink og hjelpsom Nå går jeg ut å titter på stjernene og puster med magen! )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2007 Oi, høres ut som du er litt stresset og sliten nå ja.....men trøst deg med at når søndagskveld kommer er det gjennomført og det blir helt sikkert en knallfin dag!!! Puste puste dypt ned i magen:-)
Karomamma Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Å du kjære stolte mamma!!! Pust med magen, du! Alt er jo planlagt i minste detalj og det kommer til å bli så bra Jenta di kommer til å få en kjempeflott konfirmasjon!!! Tenner og PMS og andre overraskelser er det lite å gjøre noe med. Det eneste rådet jeg kan gi er laaaange huskelister som blir kortere etterhvert (bra for motivasjonen!) og noen ekstra turer i friskluft Lykke til, det blir en fin dag!!!
Plutseliten :) Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Er egentlig ikke så stresset som jeg har vært ,med å huske på alt for det er nesten i boks...men er så sliten og hodet er fullt. Jeg puster og puster..og nå tror jeg ikke jeg får gjort så mye mere idag. I morgen er en ny dag og bare resten igjen Dagen kommer til å bli topp,det er jeg helt sikker på..selv med eksen/pappan som kommer, fikk jeg tips om...ikke sett datteren sin på 7 mnd, takk til stemor for det..som forøvrig er såååååååå såret og skuffet for at hun ikke er bedt:))) Han har nemlig sagt at han vil komme den dagen for å støtte datteren sin..hahahaha..er han ikke utrolig flink da? Blir sliten av sånt og jeg... Men, skal ikke bruke mere energi på støy
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2007 Jo det er skikkelig imponerende........tenk å stille opp for sin egen datter............Oh my god altså! Nei prøv å ikke bruke energien din på slikt! Er ikke verdt et sekunds tanke....
Plutseliten :) Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Takk for det Jeg er også sikker på at dagen blir flott,gleder meg til å holde dette for henne. For tennen har vi dentinox og mammans oppmerksomhet,for pms hjalp litt shopping av smågodt,en dvd og dynen i sofaen på rommet sitt Huskelistene har vært lange...og utrolig tilfredstillende å kunne stryke ut etterhvert. Friskluft klarner hodet )
Plutseliten :) Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Jeg er også skikkelig imponert...han har ikke ringt henne på 10 uker nå..unnskyldningen var at han har såååååå dårlig samvittighet og er redd hun er sint på han. Broren hans er talerøret Så dette har mye energi gått til for en stund siden...trøste jentungen for farens svik,og forsikre henne om at Joda,pappa kommer helt sikkert... Og det gjør han visst...enestående )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2007 Ja, er det rart man har forlatt en sånn en;-)))
Plutseliten :) Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Hadde jeg enda gjort det etter noen år...men han dro,syntes livet var A4 og kjedelig. Han har visst angret et par ganger..men jeg krøsser ikke,han får gomle gress på andre siden Men..nok om det,for det er det mest avsluttede kapittelet i livet mitt,heldigvis
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 31. august 2007 Enda godt det:-)) Nå er det natta på meg:-) Selv om jeg har sagt det mange ganger før ikveld......hehe......Sove godt og ha en fin helg med konfirmant og greier:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå