Gå til innhold

Huff..... klage, klage.....(Et inlegg med bare klaging og syting=/)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg......

Ikke sover ungene om natta og ikke får jeg sove på dagen...

2 åringen er begynt og våkne om natten, mareritt og tenner. Og minstemann på 2,5 mnd våkner hver 2-3 time og skal ha mat, og det tar gjerne rundt 45 min før han er ferdigpuppet.

2 åringen har dessuten slådt seg vrang når det gjelder barnehagen(3 dg i uken) Så å få han dit er en kamp uten like.....Slitsomt og forlate en unge som gråter sårt etter mammaen sin....

Har en skolejente og som skal følges opp,pluss dårlig samvittighet for at jeg ikke har overskudd til og gi ungene den oppmerksomheten de fortjener....

2-årstrass-skulle kaldkvelt den luringen som fant opp det(Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre når 2.åringen legger seg flat på gulvet og ikke vil høre på mammaen sin.....

Å dra på butikken med 3 unger-blir sliten av bare og tenke på det....

Husarbeid-tja, jffmopp rundt møblene en gang i blandt-Hvor er husmoren blitt av????

Mannen i huset er fraværende, vært på jobb siden midten av Juli og kommer ikke hjem før måneskiften sep/okt....

Men skal vi ha mat på bordet må han jo jobbe.....

Men nå er det ute og nå skal jeg være takknemmelig for alt jeg faktisk har, men er såååå sliten....

Å oppe i senga mi venter 8(Åtte) maskiner klær som skal brettes før det er kveld......

Dagens klageinlegg fra meg-gi meg en klem:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender over en god klem jeg...=)

Vet akkurat hvordan det er og slite i perioder.., her i huset er det kaotisk på alle plan og har mest lyst til og legge meg ned og gi opp selv.. men det er ikke et alternativ.. Derfor skal du også se at det kommer bedre tider...=)

Skrevet

WOW!!

Sender deg en stooooooor trøsteklem....ble sliten og oppgitt av å lese alt her jeg ....

Skrevet

Sender deg en stor klem! Minsten her er 18 mnd. og rimelig trassig blitt han også. Skjønner godt du er sliten jeg!!

Skrevet

gulp nå får jeg dårlig samvittighet for mitt syteinnlegg! stakkars deg, jeg sympatiserer!!! sender over en god trøsteklem jeg og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...