Gå til innhold

oOoOAirline og Frukt tråd oOoOo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok tidlig kveld i går så har ikke sett tråden før NÅ=)

vært på jobb i hele dag=/

men NÅH er jeg her=)

Skrevet

oj!!jobbet i hele dag? rik du da :) har dratt med samboer på shopping jeg!!!hehe, shoppet mammaklær på salg på barnas hus. Alle plagg til 50 kroner, rå billig. Fikk tre gensere og en ny bukse (som egentlig kostet 700 iiiiik!) 200 kom alt sammen på :D

Skrevet

rik?? nei langt i fra=) jepp jobbet fra 9 til 18 i dag, heldigvis er det bare annenhver helg så neste helg er det MEG som skal på shopping=)

hehe...

gud jeg skulle gitt mye for å ha hatt barnas hus, ikea o.l i nærheten her, shopping hadde blitt en helt ny sport da...=)

har faktisk ikke kjøpt et eneste mamma-plagg ennda, kansje fordi buksene mine var litt vel store fra før, hehe, men genserne klarer jeg ennå vri over pondusen=) men må vel kjøpe meg noe jeg å nå, kjenner det begynner bli trangt=)

Skrevet

så mange timer, sliten du da. Slappe av å få mat servert i dag du ;)

Sånn sett er det litt dumt at IKEA o.l ikke har etablert noen butikker i nord. :(

Usj, passer ikke noen av klærne mine lenger jeg.. men har jo hatt en litt god vektøkning også da!hehe :P

hva skal du gjøre i kveld da? Vi skal i bursdag, så det blir gøy.

Skrevet

har gått opp 5 kg til nå jeg...

dongeribuksene mine er det kun 1 par av igjen som går ann å få igjen knappene på, blir mye tøybukser i stretch og joggebukser her, hehe=)

ja det kjennes godt i føtter, rygg og mage at det har vært mye jobbing i dag, men i morgen er det bare avslappning så får hente meg litt inn da=)

i kveld blir det bare kos hjemme tipper jeg, skal snart lage indrefilet med fløtebakte poteter og salat OG hvitløksbaguetter til å filmtitting sammen meg sambo å bikkja=)

etter hvitløksbaguettene tviler jeg for at noen vil ha besøk av oss i kveld, hehe=)

bursdag er skøy, både dem med alkohol og dem med kaker og brus, blir vel hels av den siste typen nå for tiden men=) hehe..

har du fått noen plager i leggene nå under svangerskapet?

jeg ser ikke rett ut på leggene, har fått så ufattelig mye med sprengte blodårer og åreknuter at jeg blir nok aldri å bevege meg ut i kortbukse igjen=/

Skrevet

det er deilig å bruke joggebukser o.l. Går i det masse selv, skifter med en gang jeg kommer hjem fra jobb osv. Åh, det hørtes ufattelig godt ut. Nam altså =D Vi spiste på Mcdonalds i dag vi, er godt det også av og til. Men det er absolutt mye bedre med indrefilet til middag :)

Bursdagen blir av typen med alkohol, så det blir arti å se de andre utover kvelden.. er det som er morsomt med å være edru, se på de fulle folka og le seg skakk ihjel.

Har ikke fått noen plager i leggene nei, men var redd for at jeg kom til å få det. Da jobben min består av å gå, stå (løpe, ikke nå mer). Så var nesten sikker på at jeg kom til å få sprengte blodårer.Har du prøvd støtte strømper? kanskje det kan hjelpe deg? hva med å massere leggene litt med noe olje eller noe sånt? huff, skjønner at det er kjipt. Men har fått med meg at de blir svakere etter fødsel.

Skrevet

ah satser på de blir mindre synelige etter fødselen da=)

har ei jobber sammen med som driver med slik laserbehandlinger blandt annet for sprengte blodkarr og slik, forsvinner di ikke etter fødselen kan jeg vel kansje legge meg på benken hos henne=)

får prøve med slike støttestrømer, har ikke prøvd det før, kansje det hjelper, takk for tipset=)

McDonalds jah, OGSÅ noe vi IKKE har her i nord=/

hehe...

hehe, ja alltid gøy å se på andre når dem er full, få med seg alle skitne hemmeligheter og flauser=)

Skrevet

hmm, så kjekt da! da er jo det et alternativ.

Har forresten fått fotpleie i bursdags gave, og den skal jeg benytte meg av denne mnd. Det blir godt, er så dårlig på det med stell av bena.

hehe, vær glad dere ikke har mcdonalds du. blir ofte noen middager der i løpet av et år. får vel slenge i meg litt frukt, kompansere litt for den usunne maten. :P

Skrevet

Frukt intar frukt=) hehe=)

nå skal vi slenge på en film å spise litt god mat=)

ha en fin kveld i bursdag og kos deg masse masse, så prates vi senere vist du vil=)

mange klemmer

Skrevet

kose deg masse med den deilige maten, og filmen :)

har laget meg havregrøt, spist en gulrot og så en klementin. Klar for fest :D kan du si!

jepp, prates senere.

klem tbake

Skrevet

heihei=)

hvordan ble kvelden din i går?=)

her endte det opp med at sambo måtte på haste-jobb kl 1 i natt=)

Skrevet

Hei. den var koselig, men røykfylt!!misliker sterkt at folk røyker inne, men i andres hjem må man nesten bare føye seg og ihvertfall ved festlige anledninger som bursdager. var der ikke så lenge, men sitter godt i klær og hår. Så alt må vaskes.. :S

oj, haste jobb så sent ja. hvordan film så dere?

I dag skal jeg møte en venninne klokken tre, ta en kaffe ute i solen. vi har faktisk sol ;')så skal jeg vel vaske litt. du skal da?

Skrevet

vi så den derre "snikskytteren", utrolig bra film synes jeg=)

ærsj skjønner akurat hva du mener når det gjelder dn røykingen ja=/

brukte å ta en røyk eller 2 på fest selv før men kunne ikke fordra å røyke inne, lukta sitter ENORMT i klærne og i håret etterpå, og dersom man skjeldent eller aldri røyker selv så merker man det exra godt=/

idag har vi sovet lenge og gått lang tur med hunden.

hun fikk besøke "bestevovvsn" sin og ene hvalpen sin som bor noen gater bortfor oss, og da dem var å lekte i skogen kom hvalpen til å skade foten sin så i dag har jeg praktisert førstehjelp på en hund=)

så måtte vi til dyrlegen med den for å sy noen sting så dagen har stort sett gått til det=)

SOL jah, send litt hit da, regner her i dag å=/

Skrevet

hmm, har ikke hørt om den filmen jeg. men hørtes bra utt :)

Røykte tidligere jeg også, og kanskje derfor jeg nettopp har blitt så anti-røyk som jeg har blitt :P hang den ene genseren opp til lufting i går, og i ste luktet det fortsatt dritt av den. Må jo vaske de..

Huff, gikk alt bra med den lille vovvsen til slutt da?Hørtes deilig ut å gå tur, trur jeg skal pelle meg ut en tur den uken her i skogen. Vi har spist vietnamesisk mat til middag nede i sentrum, på stam stedet vårt. Ellers har vi gjort svært lite.. deilig å slappe av når det er helg.

Forresten kjenner du at det presser opp mot ribbeina? usj, er litt ubehagelig når jeg lener meg fremover og sitter.

Skrevet

er du her i kveld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...