Gå til innhold

Uff, dårlig samvittighet. Hun sovnet på gulvet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakars lille jenta mi. Ja, hun ligger ikke rett på gulvet da. Hun ligger på en dyne som ligger oppå babygymen, som ligger oppå et tykt lappeteppe som igjen ligger oppå et tykt pled som er brettet 4 ganger. Men likevel, hun sover på gulvet. Var ikke meningen, jeg hang opp klær og og hun lå og bablet som gikk over til litt "kjefting" så skulle jeg bare hente meg noe å drikke og da jeg kom til bake lå hun med halvt igjen lukkede øyen og da hadde jeg ikke hjerte til å løfte henne opp, så nå sover hun der. Lille vennen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har min også gjort. Det skjedde flere ganger da hun var rundt to måneder, nå er hun litt mer høylytt når hun er trøtt. Likevel skjedde det for bare noen dager siden.

Skrevet

Det er ikke så ofte det skjer her, men det skjer innimellom at han sovner på lekteppet sitt.. gjerne under babygymen...

Da bare legger jeg et teppe forsiktig over han, og litt rundt hodet, litt inntill nesen, slik som han liker det.. så får han seg en liten blund...

tror ikke det gjør noe.. med mindre det er veeldig gulvkaldt...

Vi har stua i 2. etg, så her er det igrunnen ikke kaldt på gulvet.. :-)

Tror jenta de har mykt underlag hvertfall med alle de teppene ;-)

Han her ligger rett på et sånt litt tykt stoff-teppe.. sånn leketeppe til å ha i lekegrind...

Skrevet

Det gjør da ikke noe. Min sovner titt og ofte under babygymmen....like hel er hun. 8 mnd idag!! TA det med ro.....gjør ingen ting!!!!!!!!!!!

Skrevet

For å snu på det, du er heldig du, som har et barn som kan sovne sånn!

Skrevet

Min sovner også stadig på gulvet under lek....sover så fint, atte!! Og babyen din høres ut som sover mykt og godt. Du må bare la babyen sove der....gjør da ikke noe hvis du ikke har 3 store farlige hunder i huset da..

seriøst....ikke noe å bekymre seg over. Nok av andre bekymringer vi mødre kan ha.

Skrevet

ikke noe å ha dårlig samvittighet for, så lenge hun har det bra har det ikke noe å si om det er seng eller babygym hun sover på:) hender ofte min sovner på teppet osv når jeg snur ryggen til noen minutter:)

Skrevet

er ikke dette ganske vanlig for små babyer da? Sovne under eller på babygymmen sin? Ville tatt det med knusende ro, jeg.....la babyen fortsette å sove.

Skrevet

Er det noe å ha dårlig samvittighet for??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...