Gå til innhold

Herregud

Anbefalte innlegg

Skrevet

På facebook er det faan meg en gammel knullekompis som vil treffe meg, hjelp.... Herregud det er jo år og dag siden! Hvodan skal en tolke det da, han vet jo godt at jeg er gift og greier! Hva hadde dere gjort/sagt? Han er singel og jeg synes jo fortsatt han er kjekk!!! My god...........!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drop him...

Skrevet

Hiv du har lyst på fyre og du er gift bør du kansje tenke på hva du vill.

har du ikke lyst på han men har lyst til å prate med en gammel bekjent er det vel ikke noe problem.

har du ikke lyst på fyren og ikke er interesert i å snakkes så er det jo en lett sak.

Skrevet

Slik jeg har oppfattet det, så ligger det litt i konseptet "ekteskap" at man ikke hopper på alt som byr seg frem..

Skrevet

Du må jo ikke ha sex med fyren heller da;-))

Skrevet

Hvordan tolke det? Han er singel og vil ha seg et ligg, du er gift og vil mest sannsynlig ikke plage han mer etterpå nettopp fordi du er gift og innså at det var et feilgrep å ha seg med han for du vil jo ha mannen og familien din. Slik tolker jeg det.

Skrevet

Hva hvis vi gjør det da ( hopper til sengs) jeg angrer meg, han vil fortsette, og truer med å ødelegge.. Shit altså dette er så fristende... Hvordan greie å leve med et sideprang?

Skrevet

Tja det blir vel som å ete den sjokoladen i bilen på vei hjem. Samvittigheta gnager som faen, men spist er spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...