Amanda- Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 nei uff... hehe... ikke fint etter min mening.. men hver sin smak.... =o)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Spesielt, ville ikke brukt det, men syns ikke det er direkte stygt da. Litt for kort og tung fonetisk. Heine er bedre, lettere å uttale.
Patetica fåkksi Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Hva med Heinz, ogsaa kan du faa en jente som kan hete Idun, og da har du hele ketchupfamilien? :-D
Gjest Skrevet 1. september 2007 #6 Skrevet 1. september 2007 JAAAAAAAAAAA Balooa!!!! Det skal jeg gjøre!!!!! Får satse på å få tvillinger
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #7 Skrevet 1. september 2007 Hehe, tenkte Heinz jeg også....manglet liksom noe etter Hein.....
mamma.85 Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 jeg synes ikke noe om hein desverre.. kanskje fordi jeg aldri har hørt det før? er veldig spsesielt.. men hva med heine isteden? og.. er det jente eller gutte navn?=)
LivLaga Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Jeg liker "Heine" fordi det minner meg om "Man skal hegne om livet" Hein er også fint, men stiller større krav til riktig klang på etternavnet.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Kan uansett aldri kalle en unge for det Passer ikke til etternavnet vårt. Men syns faktisk at navnet er litt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå