Gå til innhold

hva er dine gode og dårlige egenskaper som mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gode: jeg koser masse med han, leker masse med han og jeg er ganske flink til og være konsekvent, uten og ha NEI til alt.

negative: jeg er dårlig på kosthold og sikkerhet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en ræva mor, enkelt og greit, hehe.............

Skrevet

Dårlig på SIKKERHET? Det er jo ikke noe vits i, det er jo bare å skjerpe seg!

Gode: Sikkerhet er jeg iflg min mann over snittet opptatt av, og jeg er flink til å prate med barna mine, fortelle dem at jeg er glad i dem, lese for dem o.l.

Dårlige: Er en hissigpropp...

Skrevet

gode: jeg er leken og kreativ. Tar meg til og koser masse, gir positive tilbakemeldinger på ting de gjør.

dårlige: er en sinnapropp, blir fort sint hvis jentungen på nesten 3 tester grensene veldig. Håper dette roer seg ned snart. :P

Skrevet

positive: tolmodig,harkosetid og hyggestunder hver dag,leker med henne,positive beskjeder og tilbakemeldinger,

negative: litt svak for gode kommentarer når hun forsvarer noe som er galt,kunne vært litt mer konsekvent når det gjelder måltider

Skrevet

Jeg har bare positive egenskaper som mor,og gjør aldri noe feil :D

Jeg er bare verdens beste mamma :D

hihi

Skrevet

Har egentlig aldri tenkt over det på den måten, regner med at vi alle har gode og mindre gode dager.. kjenner på den deilige følelsen av å hatt en bra dag sammen med barna, når eg går å legger meg lykkelig om kvelden over hvor fint livet mitt er, og andre kvelder kjenner jeg på den dårlige samvittigheten over mye kjefting og dårlig samvittighet fordi jeg er sliten og lunten er i noen tilfeller ufortjent kort!!

Likevel, jeg elsker å ha god tid sammen med barna, jeg elsker å bruke tid på de tingene jeg vet barna setter pris på, og jeg elsker å kunne le sammen og kose masse sammen, disse tingene er det jeg føler gjør meg lykkelig som mamma og gjør at jeg har ett lykkelig barn.

Skrevet

Gode: Det finnes ikke noe jeg ikke skulle gi dem, jeg koser med dem, forteller dem ofte at jeg elsker dem.

Negative: Dårlig ppå kosthold og litt liten tålmodighet

Skrevet

Mest positivt tror jeg. Når de er små får de veldig mye kos og kjærlighet. (he he... det får seff de på 11 og 13 år, men jeg går ikke akkurat rundt og nusse, klemmer og sier at jeg elsker dem HELE dagen. Max 1 g pr dag på tenåringen min, og han overasket med å si at han elsker meg og ga meg en god klem i går.... 11 åringen krever mere kos og oppmeksomhet en størsten....)Jeg er flink til å ikke avvise mini, selv om jeg er sliten leser jeg gjerne en bok. Jeg er veldig flink med leksehjelp og oppfølging av skole+idrett. Hjemmet vårt er åpent for vennene til ungene så og si hver dag, og naboungene trives her. Jeg kan godt bake pepperkaker med halve nabolaget her, og det setter 11 åringen pris på.

Negativt: jeg er ganske lat, og er lite ute å leker med han. Jeg gir for mye melkeflaske, han er to år (stakkars tannbisser... fy fy!!!!)

Jeg kan bli sur når ungene forstyrrer med når jeg ser på tv.

Det har blitt alt for mye ferdigmat i det sist... Har ganske ofte hybelkaniner...(men de trives godt, for de vokser for hver dag...)

Skrevet

Positivt: er kjærlig og koser mye med dem. Sier ofte at jeg er glad i dem.

Negativt: er en hissigpropp, og blir alt for fort sint på 3,5 åringen som trasser MYE....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...