PlinkiPlonk Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Testa for ca 14 dager siden, og skal i tidlig UL for å fastslå teminen. Regner med det blir i april, samme mnd som lillebror ble født i iår:) Han blir 5 mnd nå 2 september, og har i storesøster på 9 år. Ser det er flere her med "tette" barn, blir spennende:)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 OI, nei er du??? Så moro... woow, fruktbar du... hihihi. Gratulerer så masse masse =) =) =)
MammanTilA.M&S Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Gratulerer så mye med graviditeten Mine to minste er det 13 mnd mellom...Utrolig koselig
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Gratulerer, jøss, to bimmere fra i fjor som er på'n igjen da! Så gøy! Du er tøff altså, sønnen din er bare 2 uker eldre enn vesla mi, og jeg hadde fått pænic hvis jeg hadde blitt preggers igjen nå altså....
PlinkiPlonk Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Ikke helt planlagt, kan man si...Men lillegutt slutta med pupp, da han var 10 uker, og ville ikke ha mere. Jeg begynte med minipillen, men blødde som en gris hele tia, så kuttet den ut etter en stund. Bestillte ny time hos legen, for å få p-piller, men da jeg kom dit var gravid:) Gudhjelpe meg hvor han lo...jeg var knallrød og ille til mote** Men han bestillte time til meg UL, så skal dit 12 sept for å fastslå terminen. Blir moro å følge me dere og, "kjenner" jo en del ifra før her så... Grattis til dere alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå