Gå til innhold

Jentene på babysvømming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Camilla og Mia dykket på babysvømmingen i dag! Det var så moro, og skikkelig overraskende at vi skulle gjøre det allerede. Vi var heldige at Samsyn og mannen hadde med kamera, og de var så snille som knipsa Mia også, så nå er det første møtet med undervannsverdenen foreviget. Hurra for de tøffe små jentene våre! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var kjempegøy i dag til tross for at begge to var en smule trøtte :-)

Hadde ikke forventet at de skulle dykke allerede i dag, men det gikk jo kjempebra!

Mia var jo bare sååå skjønn da, hadde smokken i munnen, men når instruktøren blåste henne i ansiktet, ja da forsvant smokken fort gitt..hehe

La ut et par bilder på facebook gruppa vår :-)

Skrevet

Så gøy!! Så bildene og de så skikkelig fine ut! Må være så gøy når de dukker under! Gleder meg skikkelig til vår tur neste uke!!

Skrevet

Å så gøy at de dykker allerede! Jeg har vært inne og sett på bildene, skjønne små badenymfer ja:)

Jeg koser meg så utrolig på den lille halvtimen i bassenget. Det er helt klart ukas høydepunkt. Jeg fikk ikke vært med i vannet sist fredag pga jobbintervjuet, men satt og heiet fra vinduet. Er helt sjuk etter å få kost meg i vannet med Sebastian neste fredag!

Skrevet

Hørtes veldig gøy ut. Var inne og så bildene jeg også, kjempesøte badenymfer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...