Vibeke&gullguttene:) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 skal jeg gi en stikkpille eller se det an og la kroppen ordne opp selv??
IBO<3 Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 stikkpille:) etter min erfaring så kan feberen stige fort til de små..
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 drøy litt til og ring legevakta først, skal være forsiktig med stikkpiller til små barn. Du ¨må se ann allmen tilstanden og ta av han klærne først,
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2007 han er lit sutrete.. han ligger bare i bleia nå... har fått i han litt kaldt vann...en pille ved høy feber er vel greit??
nicknavn Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Gi stikkpille, feberen kan stige ytterligere og det kan trigge til feberkrampe.
ApriIbaby Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 HVorfor skal man være forsiktig med stikkpiller??? Gi febernedsettende! Når feberen er over 39 øker faren for feberkramper. Paracet i rett dose/bruk er ikke farlig. Tenk på ubehaget så høy feber gir. Jeg gir alltid ved så høy temp på natten...også fordi jeg ikke kan sitte og se på han hele natten. PÅ dagtid ser jeg ann formen, men på så høy temp hadde jeg nok gitt da og. Pass samtidig på å kjøle han litt på andre måter også
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Gi en stikkpille om han ellers har dårlig allmentilstand ville jeg tatt en tur til legen tatt crp for å sjekke betennelse. Men har han bare feber gi en paracet og ett deilig bad så får han slappet av og kroppen får hvile. Goood bedring lille venn =0)
MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 når feberen er så høy, ville jeg ha gitt en stikkpille!!Så ville jeg ha tat av alle klærna uten om bleia, hatt på et tynt teppe på kroppen! Go bedring til lille gullet!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Stikkpiller er ikke farlig i det hele tatt når en gir anbefalt dose.
ApriIbaby Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Jeg fraråder å bade ett såpass lite barn når det har så høy temp. Å bade i kjølig vann er ubeahgelig og bad i varmt vann skal ikke utføres når han han feber og man forsøker å få denne ned. Dropp badet er nå mitt råd. :-)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2007 nå har han sovnet... skal jeg gi det nå når han sover eller vente til han evt våkner??? stakar lille venn... nå får hvertfall ikke jeg sove:(
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2007 takk for hjelpen jenter:) nå har han fått litt mer vann og en stikkpille og ligger å sover i bare bleia i sengen sin:) hva skulle jeg gjort uten dere;)
ApriIbaby Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Nå kommer han nok til å begynne å svette snart. Da blir han våt og da er det forgjort å bli klad så du får passe godt på han. Når han er blitt kjøligere ville jeg tatt på en pysj...også stått opp om et par timer og sjekket igjen.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 31. august 2007 det skal jeg gjøre:) er ikke så varmt om nettene lenger nei... ha en fin helg alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå