Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Stakkars lille gutten min. Har vært plaget leeeeenge med tenner nå,har fått de ved siden av fortennene nede denne uka og ser det er jeksler på vei nede. Men ser ikke noe oppe,han gaper ikke akkurat for at mamma skal få se. Så når jeg var inne hos han nå,skulle jeg smøre på litt dentinox både nede og oppe. Kjente da på høyresiden oppe at en liten spiss av en jeksel har bryti gjennom.. Uff stakkars vennen,her har jeg smurt på dentinox nede,så er det oppe han har hatt vondest Vel godt han fikk dentinox riktig sted nå da.. Ikke mye rart han har hatt dårlig matlyst og vært grinete i det siste da, var jo faktisk minst 5 tenner på vei samtidig, nå har hvertfall 3 av dem bryti gjennom
Sjalabais Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Ikke greit med tenner nei :-( Godt at han kun har to igjen i denne omgang da. L har vært hoven i munnen så mange rare steder på en gang, at jeg har alltid smurt alle gommene de gangene jeg har merket at det er tenner på gang. Bedre å bedøve litt for mye enn litt for lite har vært min tankegang... Sikkert ikke bare sunt det heller, men det er jo ikke snakk om så store mengder de får i seg allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå