Gå til innhold

Ja til tvlisens.

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk og lov at det finnes en kanal som ikke er reklamefinansiert. Ja de får sponsing på sportssendingene sine, men for dere som aldri ser NRK kan jeg ikke forstå at dette heller er noe problem. De har programmer som ikke kommer på TV2 eller andre reklamekanaler, ganske enkelt fordi de ikke favner nok tvseere.

NRK er den kanalen vi ser mest på, enda vi ikke har unger som ser barne-tv. Og radiokanalene finansieres også av de pengene, og takk for prist for at det finnes et alternativ til P4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja....

Skrevet

Enig med deg. Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor det må sendes ut egen rening. Hadde det ikke vært enklere å legge til en tilleggsum på skatteseddlen. Ville spart mye arbeid og porto.

Skrevet

Hadde blitt lite diskusjoner her da. Dette tar jo ca 50 tråder i året.

Skrevet

Det er sant, best å beholde den slik den er da :-)

Skrevet

Ppphhffffff!!!!!!!!!!

Denne diskusjonen har sikkert gått før, ja, men uansett, det burde jo vært valgfritt! Hvorfor skal de som aldri ser NrK betale dyre dommer for det? De har jo ikke noe valg, det har man for alt annet..

Skrevet

Men kan ikke dere som liker Nrk betale da, så kan vi andre få slippe?

Skrevet

Signerer. Og er glad for at det finnes noen kanaler som velger seere ut fra programutvalget, og ikke utfra hvilken musikk de må spille, for å treffe de som kjøper pampers eller andre ofte annonserte varer. For sånn er det.

Skrevet

nrk er en kjeeeeedelig kanal!! ser aldri på den! NEI til tv-lisensen!!

Skrevet

Vel og bra for de som får inn NRK1 og NRK2 og dessuten alle radiokanalene, her jeg bor får vi inn NRK1 og P1,P2 og P3. Er igrunnen villig til å betale for dette men synest det er kjipt at vi må betale for masse som vi ikke får og som det heller ikke ser ut til at vi får i umiddelbar framtid. Hadde kanskje vært greit med en form for rabatt for oss?

Betaler jo i relitet for en vare vi ikke får?

Skrevet

Kan godt betale for NRK, men synes det er for dumt at man ikke kan velge selv om man vil ha kanalen (og dermed måtte betale for den) selv.

Skrevet

Enig med deg. Det fremkommer jo ofte i disse debattene at de som ikke vil betale lisens fordi de aldri ser nrk, kanskje er de som kunne hatt godt av en avveksling fra TV Norge av og til ...

Men det hadde vært greit å få det inkorporert i resten av skattesystemet, siden det er blitt såpass allmengyldig likevel. Så slapp man maset, liksom.

Skrevet

Jeg er litt glad for at jeg har kikkhull i ytterdøren min..

Vet du hva? Det funker som bare faen..

Man utelater å betale lisensen, men dukker opp i bare slåberokken. Litt sånn 'unnskyld' jeg sov..

*rufser til håret*... Hva gjør du her? Har ikke tv jeg..

'Føler du deg brydd?' Ikke meningen...

Stikker benet frem...

Tåpelige mannfolk...

Takk for titten! ;-O

Skrevet

Enig, men uenig....

NRK har mange gode program, både på tv og radio. Men at det ikke er valgfritt å betale, er noe dritt. Dessuten er lisensen altfor høy! Kan ikke se at tilbudet (iallefall etter min smak) har blitt noe bedre etter at de på kort tid har høynet prisen vesentlig.

Jeg er villig til å betale for å få NRK, men mange ser ikke på den i det heletatt. Da er det urettferdig. Jeg vil iallefall ikke betale for noe jeg har blitt trødd over hodet med.

Skrevet

NEI til TV-lisens!

TV-lisensen har i alle år vært "det man må betale for å ha NRK", men siden NrK ikke lenger er 100% reklamefri, har det blitt stilt spørsmål om hvorfor vi skal betale tv-lisensen. da sier de plutselig at Tv-lisensen er noe vi betaler for å få ha tv, IKKE for å få ha NRk. Så da spør jeg bare: Betalte jeg ikke for tv'n da jeg kjøpte den? Betaler jeg ikke for kabelen og kanalene mine selv? Jo! Så hva faen er det jeg betaler nesten 1000 kr ekstra i halvåret for da? jo, for at de som styrer dette landet skal kunne tørke seg i rævva med 1000-lapper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...