Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Nå VIL jeg ut en tur på byen med venninner! Småtten er 8 mnd, og jeg har så og si ikke vært borte fra han mer enn 2-3 timer siden han NEKTER å ta flaske. Han får 2 måltider grøt + middag + pupp (også om natten). Noen som har forslag til hvordan jeg skal gjøre det hvis jeg vil ut og drikke noen glass vin? (De som synes jeg kan holde meg hjemme osv. trenger ikke gidde svare....)
ceso Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 hehe, skjønner den siste setningen din.. jeg har en sta og egen unge selv jeg som nekter for fulle mugger å ta noe annet innabords enn mine pupper... (jente). jeg ropte på en meegeet tålmodig men samtidig bestemt person og fikk henne til å passe på litt før det var tid for mat. hadde pumpet meg opp til et måltid og så dro avgårde med mannen min ut for å spise middag. kom hjem etter 5 timer og da hadde datteren vår (da 3,5 mnd) endelig tatt flaska. Det gjaldt bare for min mor å ta henne på forkjøpet. Slutte å stresse med flaska når datteren min begynte med raserianfall og heller flytte henne av situasjonen og leke litt med henne til hun ble blid igjen for å så prøve igjen da. verdt forsøket kanskje
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 8 mnd sier du,prøv med melk i drikke kopp...er mange som har god erfaring med det...eller drikkeflaske.....
Sylteflesk Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Du kan jo gå ut og drikke 2 glass vin etter at han har lagt seg, og likevel amme om natten? Spørs litt hvor tidlig maten ønskes servert, da. Min på 10 mnd nekter også å ta flaske, men våkner som regel ikke om natten, og ihvertfall ikke før i 4-tiden, så jeg tar sjansen på å drikke 2-3 glass vin om kvelden en sjelden gang. Når de såpass store er det ikke katastrofe om de får i seg melk med mikroskopisk promille i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå