Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Dette burde jeg vel visst men hvordan kjennes kynnere ut? Har akkurat 1 mnd igjen til termin og burde vel ha kjent det da??
marghald Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg hadde ikke en eneste kynner før fødselen startet med førstemann...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Så da er det ikke alle som får det da eller?? Hører allessnakke om det men har aldri skjønt akkurat hva det er.
barnnr.2 Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 jeg forstår heller ikke hva det er. Legen spurte meg sist om jeg hadde hatt det, har jo kjent megen stramme seg noe,men det tror jeg er når barnet presser seg utover på en måte. Da mente legen at jeg sikkert hadde rett og at jeg nok ikke hadde kynnere for da ville jeg ha forstått det. Hun sa også at det var det beste. Jeg var gravid for 12 år siden, da kan jeg heller ikke huske å ha kjent kynnere...
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Du kjenner fort om det er kynnere du har. Kynnere pleier ikke¨å være vonde, men kan være litt ubehagelige. Mine kynnere kjennes omtrent sånn ut: -KJenner ofte en "sug i magen-følelse" og nå på slutten litt mensmurringer når de kommer -Kjenner at magen blir knallhard, spesielt øverst. man kan se hvor livmoren er fordi livmoren presser seg utover, slik som man ser det når man strammer hvilken som helst annen muskel -man kjenner ofte at magen løfter seg oppover, det kjennes egentlig ut som om magen blir dratt av en tyngdekraft som kommer ovenifra =) Veldig rar følelse når de kommer, men de aller fleste har kynnere selv om man ikke kjenner de. er ofte jeg ikke vet jeg har en kynner før jeg tar meg på magen og kjenner at den er hard. men nå på slutten pleier jeg å kjenne de fleste kynnerne når de kommer. Man får ofte kynnere etter sex, etter orgasme, når man har anstrengt seg, når man ligger på ryggen og når man reiser seg eller sitter seg ned for fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå