Gå til innhold

November: mobil og tv-kontroll..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter like å trykke på min manns mobil og vet nå kordan hu får den på..merkelig men sant.. like og drive på med den-er ikke like morsom med sin egen,for det har hu-lekemob ellers like hu og trykke på tv-kontollen..hu har eget tastatur-et gammelt brukt et..elsker og trykke på den..Er det noen andre babyer som like slikt..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnus elsker mobiler, vanlige tlf, og all slags kontroller.. Men han får ikke leke med de for mye, for han biter på de og slever noe helt forferdelig.. Så hvis han får sitte med de for lenge, så er jeg sikker på at de blir ødelagt pga vannskader...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok så og si alle har det slik. Vi har en gammel fjernkontroll vi har gitt henne som vi har tatt bateriene ut av- vi gjør som om den er en ordentlig kontroll. Hun har ødelagt to mobiler, så de får hun ikke røre lengre. Blir for dyrt, rett og slett (+ hva med strålingen? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Håkon elsker mobiler og kontroller, men får kun lov å leke med en gammel mobil som vi har tatt ut batteriene av. Den er absolutt ikke like spennende som våre, men han lar seg lure litt hvis vi later som om vi snakker i den og trykker på den. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe samme her i gården. Han har ødelagt 2 tlf sålangt og fjernkontrollen er han på stadig jakt etter. Hvis jeg reiser meg og går vekk fra der han er går det ikke mange sekundene før han er ved bordet for å stjele til seg mobil eller fjernkontroll :=)

Har funnet frem en gammel mobil, men den er ikke så spennende :=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...